عالیشهر میزبان مسابقات جام رمضان به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، چهارشنبه شب افتتاحیه مسابقات جام فوتبال رمضان در رده سنی بزرگسالان چمن ۹ نفره با قضاوت داوران برتر از هیات فوتبال استان در قالب طرح نشاط اجتماعی برگزار گردید. محسن زنده بودی نائب رئیس و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی […]

عالیشهر میزبان مسابقات جام رمضان

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، چهارشنبه شب افتتاحیه مسابقات جام فوتبال رمضان در رده سنی بزرگسالان چمن ۹ نفره با قضاوت داوران برتر از هیات فوتبال استان در قالب طرح نشاط اجتماعی برگزار گردید.
محسن زنده بودی نائب رئیس و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی عالیشهر در راستای حفظ ارزشهای دینی، تغذیه روح و جسم جوانان ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفتند: مسابقات جام رمضان امسال به منظور بهره مندی بیشتر مردم از فیوضات ماه مبارک بصورت فشرده برگزار نمی گردد و در قالب هفته ای سه شب، از ساعت ۲۲ آغاز می گردد و همچنین شب های قدر، شهادت و عید سعید فطر بازیها تعطیل می باشد. وی افزود : مسابقات امسال توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر با همکاری هیئت فوتبال استان و همراهی باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان عالیشهر برگزار می گردد .
 خاطر نشان می شود در شب نخست، بازی اول بین دو تیم شهید جمالی و ستارگان جنوب عالیشهر برگزار شد که در نهایت تیم منسجم ستارگان جنوب ۳بر۱ به پیروزی رسید. گلهای ستارگان را در این بازی بنیامین یوسفی (۱گل)و مصیب ورزندی(۲گل) به ثمر رساندند و تک گل تیم یکدست سبز پوش شهید جمالی مهدی میرزایی به ثمر رساند.
بازی دوم که بین دو تیم شاهین جوان از عالیشهر و امید چغادک برگزار شد امید چغادک با یک بازی زیبا و حساب شده با نتیجه ۴بر ۲ تیم مدعی بازیها شاهین جوان را شکست داد تا شگفتی در روز اول ایجاد شود. زننده گلهای امید چغادک در این دیدار به ترتیب :رضا خدری (۲گل)،علی اسماعیلی (۱گل) و علیرضا رحمت(۱گل)به ثمر رسانند و زننده  دوگل شاهین جوان نیز مهران عالی پور و مرتضی مقنی بودند.

حضور جناب سعیدی از پیشکسوتان داوری استان و کشور به عنوان ناظر داوری را میتوان یکی از مهمترین رویدادهای آن شب دانست.

در ادامه ی مسابقات روز شنبه بتاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه پنجم ماه مبارک رمضان  دو بازی برگزار میگردد که در بازی اول در گروه C یاران اکبری و شهید رنجبر در ساعت ۲۱:۴۵  و در گروه B  دو تیم بوالخیر قهرمان سال قبل  مسابقات جام رمضان عالیشهر و تیم جوان و پر امید شبرنگ عالیشهر ساعت ۲۲‌:45به مصاف هم خواهند رفت.
به روایت تصویر:

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد