فعالیت ستاد مدیریت بحران شهرداری عالیشهر جهت مقابله سیلاب تمامی اکیپ های خدمات شهری شهرداری عالیشهر همزمان با آغاز بارش های اخیر باران به صورت آماده باش کامل، در تمام سطح شهر و نقاطی که احتمال آبگرفتگی دارند حضور یافته و اقدام به گشت زنی و بازکردن خیابان ها و معابر می کنند. 🔰به گزارش […]

فعالیت ستاد مدیریت بحران شهرداری عالیشهر جهت مقابله سیلاب

تمامی اکیپ های خدمات شهری شهرداری عالیشهر همزمان با آغاز بارش های اخیر باران به صورت آماده باش کامل، در تمام سطح شهر و نقاطی که احتمال آبگرفتگی دارند حضور یافته و اقدام به گشت زنی و بازکردن خیابان ها و معابر می کنند.

🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری به دستور شهردار از ابتدای بارش در سطح شهر مستقر شده و نسبت به مهار آب گرفتگی و کنترل آب های سطحی اقدامات لازم را انجام داده و از بروز هرگونه حادثه احتمالی جلوگیری کردند.

♦️بر اساس این گزارش، وجود پرسنل شهرداری و اعضای ستاد مدیریت بحران در سطح شهر برای رفع مشکل آب گرفتگی در نقاط دارای مشکل بسیار موثر بود و توانستند در اسرع وقت و بدون هیچگونه حادثه بوسیله تجهیزات مدیریت بحران اقدام به باز کردن جداول ، لوله گذاری و دفع آب گرفتگی ها کنند.

♦️در همین راستا از شهروندان محترم درخواست می شود که از مسدود کردن جداول بوسیله ریختن نخاله و زباله و..جداً خود داری نمایند.

💠روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد