پیام تبریک مشترک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر   🔰مهندس حسین محمدی شهردار و حاج صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر پیامی صادر کردند و این روز را تبریک گفتند .   📌متن پیام بدین شرح می باشد   […]

پیام تبریک مشترک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر
 
🔰مهندس حسین محمدی شهردار و حاج صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر پیامی صادر کردند و این روز را تبریک گفتند .
 


📌متن پیام بدین شرح می باشد
 
بسم الله الرحمن الرحیم

🔹سوم خرداد، یادآور شجاعت و از خودگذشتگی شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، ایثار و شهامت رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خدا ترسی و اخلاص امام شهیدان خمینی کبیر (ره) است که فرمود: “خرمشهر را خدا آزاد کرد” که این فرموده ی امام خمینی (ره) همیشه در تاریخ انقلاب جاری می باشد.

🔹سالگرد حماسه‌ عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال های روشن دفاع مقدس و روزهای غریبِ اتکای مظلومانه‌ آسمانی‌ترین انسان هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش های مقدس این خاکِ پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازیِ ماندگار، پیوند خوردند.

🔹در ایام الله سوم خرداد بر همه ما فرض است تا یاد کنیم از رشادت‌ها و جانفشانی‌های دلیرمردانی که در تاریخ پر فراز و نشیب این انقلاب با تکیه بر قدرت فائقه الهی و منبعث از آیه شریفه “ولن یجعل الله الکافرین علی المومنین سبیلا” حماسه‌ای عظیم و نقطه عطفی همچون آزادسازی خرمشهر قهرمان را رقم زده و در آن دوران حساس، معادلات قدرت‌های استکباری جهان را بهم ریختند.

🔹اینجانبان سالروز این نصر عظیم الهی و روز مقاومت،  ایثار و پیروزی ملت ایران را به  محضر فرماندهی معظم کل قوا و رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای “مدظله العالی” ، مردم ایثارگر و مقاوم خرمشهر، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه خانواده معزز شهدای ساکن در شهر عالیشهر تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب ، از درگاه خداوند سبحان مسئلت داریم.
 
حسین محمدی، شهردار عالیشهر

صدرالله اسدیان مطلق، رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر

💠روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر 💠

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد