به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، خانه قرآن فاطمیه عالیشهر  در میان مراکز  و موسسات قرآنی  استان  مقام برتر را کسب نمود  و در مراسم روز  قرآنی بوشهر  توسط امام جمعه بوشهر ،معاون استاندار و سایر  مقامات از آقای زارع مدیر این مرکز قرآنی  تجلیل بعمل آمد مراسم روز قرآنی به […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، خانه قرآن فاطمیه عالیشهر  در میان مراکز  و موسسات قرآنی  استان  مقام برتر را کسب نمود  و در مراسم روز  قرآنی بوشهر  توسط امام جمعه بوشهر ،معاون استاندار و سایر  مقامات از آقای زارع مدیر این مرکز قرآنی  تجلیل بعمل آمد

مراسم روز قرآنی به مناسبت سالروز رحلت آیت‌الله معتقد اهرمی (صاحب قرآن رمزدار) با سخرانی آیت الله صفایی بوشهری و با حضور قاری برجسته بین‌المللی عباس سلیمی و قراری هم استانی عباس هاشمی و سید طاها حسینی  در مصلی بوشهر بر گزار شد.

این مراسم  توسط سازمان فر هنگی تفریحی شهرداری بوشهر و با همکاری دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره و کارگاه تلاوت نور در مرکز استان بوشهر اجرا شد.

آیت الله صفایی بوشهری در این مراسم ، گفت: پر رستگارترین طریق الهی، زندگی قرآنی است و زندگی قرآنی در اصل، فلسفه و هدف نزول قرآن کریم بوده است.


نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر در ادامه با بیان اینکه معرفی و نامگذاری 16 اسفند به عنوان روز قرآنی بوشهر، یک ابتکار بزرگ فرهنگی در جغرافیای ایران اسلامی است، افزود: استان بوشهر در عرصه فعالیت های قرآنی در سطح کشور به عنوان یک  قرآنی و معنوی  معرفی گردیده است و روز قرآنی بوشهر بمناسبت سالروز رحلت فاضل جلیل القدر حضرت آیت الله معتقد اهرمی معرفی کرده ایم.


وی بیان کرد: استان بوشهر در عرصه فعالیت های قرآنی همانند ستاره بی فروغ می درخشد و در کشور صاحب برترین تالیفات، پژوهش ها و رتبه های برگزیده قرآنی هستند.

 

شایان ذکر است، مراسم روز قرآنی بوشهر با برپایی نمایشگاه قرآنی، سفره مائده ای آسمانی موسسه بینات بوشهر، اجرای گروه  تواشیح بین المللی معراج روستای چارک، تجلیل و معرفی روشندلان قرآنی و رونمایی، تجلیل از خانواده اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر شهید احمدی جوان تقدیر ازموسساتمدارس قرآنی ممتاز استان و رونمایی از سند چشم اندازه 20 ساله بوشهر  اجرا شد.

2135461254

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد