۱۵ اسفندماه همراه با کاشت نهال و ترویج فرهنگ درختکاری در عالیشهر به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، به مناسبت ۱۵ اسفندماه روز درختکاری مسئولین شهر، دانش آموزان و نونهالان با شور و نشاط در رکاب هم، نسبت به کاشت نهال در محل باند سلامت پارک جنگلی اقدام نمودند. حجت السلام […]

۱۵ اسفندماه همراه با کاشت نهال و ترویج فرهنگ درختکاری در عالیشهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، به مناسبت ۱۵ اسفندماه روز درختکاری مسئولین شهر، دانش آموزان و نونهالان با شور و نشاط در رکاب هم، نسبت به کاشت نهال در محل باند سلامت پارک جنگلی اقدام نمودند.

حجت السلام و المسلمین حاج آقا هاشمی امام جمعه عالیشهر با توجه به اهمیت و ترویج فرهنگ کاشت و نگهداری درخت در این روز افزودند: شعار هر ایرانی یک درخت برازنده همه ایام بویژه این روز است و می بایست همه نسبت به محیط زیست مسئول و آنرا احیاء نماییم.

وحید رضا اعظمی مسئول فضای سبز شهرداری در برگزاری این آئین ابراز داشتند: ۱۵۰ اصل نهال در این روز کاشته و تعدادی اصله نهال نیز به مردم عزیز جهت نهادینه کردن و نگهداری فضای شهر هدیه شد.

این مراسم با همراهی امام جمعه عالیشهر و هیات همراه، رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی، معاون شهردار، مسئول حراست و مسئول فضای سبز و مدیران مدارس سطح شهر و دانش آموزان با کاشت نهال و سخنرانی امام جمعه شهر در باب اهمیت این روز به پایان رسید.

به روایت تصویر

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد