با هدف امنیت و سلامت اجتماعی ۶۲۰ قلاده سگ بلاصاحب در سطح شهرعالیشهر زنده گیری شد   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، با توجه به افزایش تعداد سگ های بلاصاحب و اعتراضات مردمی، زنده گیری سگ های بلاصاحب درون محدوده عالیشهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت.   مهدی قائدی شهردار […]

با هدف امنیت و سلامت اجتماعی

۶۲۰ قلاده سگ بلاصاحب در سطح شهرعالیشهر زنده گیری شد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، با توجه به افزایش تعداد سگ های بلاصاحب و اعتراضات مردمی، زنده گیری سگ های بلاصاحب درون محدوده عالیشهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

 

مهدی قائدی شهردار عالیشهر در رابطه با مشکلات ترددی شهروندان و تعدد سگ های بلاصاحب در عالیشهر افزود: با هدف تردد و سلامت همشهریان گرامی و ایجاد فضای پاکیزه و عاری از حیوانات بلاصاحب و همچنین پیشگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا توسط این حیوانات برای بار دوم این مهم عملیاتی و تعداد ۶۲۰ قلاده سگ زنده گیری شد .

 

قائدی در رابطه با میزان رضایت مردم و هدفمند بودن این حرکت و نتیجه مطلوب از شهرداریها، دهیاریها و شوراهای اسلامی شهرها اطراف خواستار اقدامی همزمان جهت پاکسازی و زنده گیری سگ های بلاصاحب شدند.

 

شهردار عالیشهر در رابطه با گروهی و دسته ای حرکت کردن سگ های بلاصاحب اظهار داشتند: سگ ها بصورت گروهی به سمت  مخازن و کیسه های زباله حمله ور شده و آنان را واژگون کرده و چهره ای نا زیبا به شهر می دهند.

 

در پایان مهدی قائدی افزود : شهرداری عالیشهراین دغدغه عمومی را به کادری مجرب  از بخش خصوصی واگذار نموده است که زنده گیری ۶۲۰ قلاده سگ حاصل نتیجه این حرکت بوده است.

 

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد