آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری عالیشهر برگزار شد. ✍به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، طی جلسه ای که در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۶/۱۱ با حضور مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر و عبدل حیدر زاده رئیس شورای اسلامی و جمعی از کارکنان شهرداری برگزار […]

آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری عالیشهر برگزار شد.

✍به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، طی جلسه ای که در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۶/۱۱ با حضور مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر و عبدل حیدر زاده رئیس شورای اسلامی و جمعی از کارکنان شهرداری برگزار گردید، از کارمندان نمونه شهرداری عالیشهر، تجلیل بعمل آمد.

 

🔸در آیین مهندس محمدی اظهار داشت: روز کارمند، تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت بی منّت به شهروندان و کسب رضای خالق و مخلوق است. عبدل حیدر زاده رئیس شورای اسلامی افزود: کارکنان زحمتکش شهرداری عالیشهر با توجه به درگیری مستقیم با مشکلات ریز و درشت شهری، متحمل فشارهای زیادی می شوند، اما همیشه با سعه صدر و خویشتن داری و احترام به ارباب رجوع با شهروندان برخورد می کنند و از این رو، باید از زحمات این عزیزان در جهت پیشبرد اهداف و پیشرفت و آبادانی شهر، قدردانی نمود.

🔸گفتنی است در پایان نیز از خانم ها زهره ایمانی ، سمیه شیردل و آقای عبدالله مرشدی و آقای جوکار به عنوان کارمندان نمونه تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

💠روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد