افتتاح ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی بصورت مستقل توسط شهرداری عالیشهر به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی بصورت مستقل توسط شهرداری عالیشهر راه اندازی گردید. شهردار عالیشهر در آیین افتتاح ناوگان حمل و نقل عمومی عالیشهر گفتند : در حال حاضر ۷ دستگاه اتوبوس که […]

افتتاح ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی بصورت مستقل توسط شهرداری عالیشهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی بصورت مستقل توسط شهرداری عالیشهر راه اندازی گردید.

شهردار عالیشهر در آیین افتتاح ناوگان حمل و نقل عمومی عالیشهر گفتند : در حال حاضر ۷ دستگاه اتوبوس که شامل ۵دستگاه در خط عالیشهر بوشهر و بالعکس و ۲ دستگاه بین فاز ها به ایستگاه مرکزی به شهروندان خدمت‌رسانی می کنند.

وی افزود: از آنجایی که سرویس‌دهی به شهروندان باید آرامش و رفاه را به همراه داشته باشد، یکی از اقدامات برای رسیدن به این هدف استفاده از تکنولوژی سامانه کارت بلیط الکترونیکی می باشد.

دکتر قائدی در ادامه افزودند مکان یابی لحظه ای اتوبوس ها توسط ایستگاه مرکزی با سیستم gps  کنترل تا  شهروندان موقعیت اتوبوس‌ها را مشاهده و بر اساس موقعیت اتوبوس، برنامه کاری خود را زمان‌بندی می‌کنند.

در پایان دکتر مهدی قائدی افزودند : از تاریخ ۲۰ آذر الی ۲۲ آذر ماه سرویس دهی اتوبوسرانی به مردم شریف عالیشهر به صورت رایگان انجام می پذیرید.

 

رئیس محترم شورای اسلامی عالیشهر با تأکید بر اینکه حمل و نقل عمومی نه تنها دغدغه شهروندان بلکه به دغدغه مسؤولین بوده که به همت همه مسئولین این مهم مرتفع گردید.

خدارحم فراشنبدی در ادامه گفت: راه اندازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی برای شهر عالیشهر امری مهم که مورد استقبال مردم می باشد و نیازمند است به صورت منظم و مستمر انجام پذیرد.

وی با بیان اینکه این مهم با همکاری و همیاری مجموعه شهرداری،استانداری،فرمانداری،بخشداری،راهور، نیروی انتظامی و همکارانم در شورای اسلامی شهر بوده تا شرایط مطلوب برای خدمت‌رسانی به همشهریان را فراهم آورد.

 

بخشدارمحترم بخش مرکزی شهرستان بوشهر با بیان اینکه مردم شریف عالیشهر بسیار مردم نجیب و صبوری هستند و در خصوص مشکلات پیش آمده برای اتوبوسرانی شهر مردم شهر با مسئولین همراهی و همکاری نمودند.

وی در ادامه از تلاش های شهردار و مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر جهت همت و تلاش در جهت راه اندازی حمل و نقل عمومی شهر تقدیر کردند.

در پایان از خدمات ارزشمند آقای عبدالله کردگار مدیرعامل فعلی سازمان پسماند بوشهر و مدیرعامل سابق سازمان حمل نقل و بار مسافر شهرداری بوشهر ، و از آقای حسن شجاعی پور مدیرعامل فعلی سازمان حمل نقل و بارمسافر شهرداری بوشهر و از آقای شهرام زاهدی متصدی ایستگاه مرکزی اتوبوس عالیشهر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد