برگزاری مانور زلزله، آموزش نکات ایمنی و آتش نشانی در مدارس عالیشهر   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، مانور زلزله در مدارس شهر عالیشهر با همکاری مجموعه آتش نشانی شهرداری عالیشهر در روز سه شنبه ۸ آذرماه برگزار گردید.    این مانور که همه ساله با همکاری  شهرداری برگزار و امسال […]

برگزاری مانور زلزله، آموزش نکات ایمنی و آتش نشانی در مدارس عالیشهر

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، مانور زلزله در مدارس شهر عالیشهر با همکاری مجموعه آتش نشانی شهرداری عالیشهر در روز سه شنبه ۸ آذرماه برگزار گردید.

 

 این مانور که همه ساله با همکاری  شهرداری برگزار و امسال به گونه‌ای تعبیه شده که نقش‌آفرینی دانش‌آموزان و نیروهای داوطلب واکنش سریع در آن بیشتر شود و این آموزش در مدارس ایثار و فدک برگزاری گردید.

 

بطور کلی مانور مجموعه ای است از راهکارهای مناسب که قبل از وقوع زلزله به منظور بالا بردن سطح آگاهی و آموزش مهارت های عملی با تعمیم به کل جامعه طراحی شده است.

 

 در واقع مانور شبیه سازی شرایط بحرانی است و مجموعه ای از تمرین ها و ممارست هاست که برای ارزیابی برنامه های تدوین شده جهت مقابله و مواجهه با حوادث و بلایا  علی الخصوص زلزله در تمامی مکانها از جمله در مدارس به کار می رود. 

 

در مانور ها دانش آموزان در شرایط حادثه قرار گرفته و همین امر باعث می شود که شیوه رویارویی با زلزله را که از روش های علمی و نتیجه بخش تدوین شده و مورد ارزیابی نیز قرار گرفته را بیاموزند .

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد