تجلیل و قدردانی به مناسبت روز ایمنی و آتشنشانی از واحد ایمنی و آتشنشانی شهرداری عالیشهر به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، به مناسبت بزرگداشت این روز هفتم مهرماه با حضور مسئولین شهر، طبق آیین هرساله از آتشنشانان واحد ایمنی و آتشنشانی شهرداری عالیشهر تجلیل و قدردانی شد. قائدی شهردار عالیشهر […]

تجلیل و قدردانی به مناسبت روز ایمنی و آتشنشانی از واحد ایمنی و آتشنشانی شهرداری عالیشهر
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، به مناسبت بزرگداشت این روز هفتم مهرماه با حضور مسئولین شهر، طبق آیین هرساله از آتشنشانان واحد ایمنی و آتشنشانی شهرداری عالیشهر تجلیل و قدردانی شد.
قائدی شهردار عالیشهر در مراسم بزرگداشت روز ایمنی و آتشنشانی گفتند: آموزش مهمترین اولویت در این حوزه است و بر این عقیده هستیم با آموزش میشود حوادث را کنترل و پیشگیری کرد خطر در کمین است و احتمال دارد حوادثی خدایی ناکرده همانند پلاسکو حادث شود و این شغل ظرافت های خاصی دارد.
شهردار عالیشهر در رابطه با مشکلات و نبود ضوابط استاندارد در برخی ساختمانهای قدیمی شهر افزود: درب برخی از مجتمع ها و ساختمانهای پرجمعیت فاقد استاندارد لازم است که مکاتباتی جهت استاندارد سازی به ستاد بحران انعکاس شده است که در این راستا، سختگیری که نباید گفت بلکه رعایت قانون و ضوابط در اعطاء پروانه ها با نگاه ویژه ایمنی خواهیم داشت.
شهردار عالیشهر در رابطه با برنامه ها و فعالیت این واحد اظهار داشتند: در هفته گذشته واحد ایمنی و آتشنشانی با همکاری واحد روابط عمومی نسبت به آموزش نکات ایمنی و آتشنشانی و پیشگیری از وقوع حادثه به دانش آموزان هفت آموزشگاه  سطح شهر پرداختند.
امام جمعه شهر عالیشهر نیز ضمن گرامیداشت این روز افزود: خطرات بزرگ در دل اتفاقات کوچک است رقم می خورد که ما نسبت به آن بی اهمیت هستیم،  شغل شما فقط ایثار است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و کمک به دیگران در اولویت کار خود می دانید.  مردم می بایست قدردان آتشنشانان باشند و از آتشنشانان درخواست کرد در بین مردم باشند و مانورهایی جهت آموزش شهروندان بصورت دوره ای انجام دهند.
فراشبندی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تشکر از شهردار جوان ابراز داشتند که نسبت به تقویت تجهیزات آتتشنشانی اهتمام لازم را صورت دهند.
این مراسم با حضور امام جمعه شهر، شهردار، رئیس و تعدادی از اعضاء شورای اسلامی، فرمانده تیپ ۲۱۴ امیرالمومنین (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران، فرمانده کلانتری، بهره برداری آب و فاضلاب و شرکت گاز عالیشهر در محل ایستگاه ایمنی و آتشنشانی شهر عالیشهر برگزار شد و به رسم احترام از آتشنشانان مراتب تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
به روایت تصویر
:

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد