تشکیل جلسه شورای فرهنگی عالیشهر   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، جلسه شورای فرهنگی عالیشهر امروز یکشنبه ۶مرداد ماه با حضور مسئولین در قرارگاه فرهنگی عالیشهر دفتر امام جمعه برگزار گردید.   حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا هاشمی امام جمعه شهر از مسئولینی که توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی […]

تشکیل جلسه شورای فرهنگی عالیشهر

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، جلسه شورای فرهنگی عالیشهر امروز یکشنبه ۶مرداد ماه با حضور مسئولین در قرارگاه فرهنگی عالیشهر دفتر امام جمعه برگزار گردید.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا هاشمی امام جمعه شهر از مسئولینی که توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر دارند و بویژه جوانان در  موضوعات اعم از اشتغال و اجتماعی و رفاهی آنان را دارند، تقدیر و تشکر نمود.

ایشان خاطر نشان کردند تشکیل کارگروه فرهنگی با همت همه جانبه مسئولین میسر می باشد و تداوم آن در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه، تعیین تکلیف وضعیت پمپ بنزین و زمین آرمستان نیز در مهمترین اولویت شورای فرهنگی قرار گیرد.

 

دکتر مهدی قائدی شهردار عالیشهر در این جلسه پیشنهاد تشکیل چنین کارگروهی را بسیار حائز اهمیت دانستند، ولی بشرطی که اولویت شناسایی آسیب های اجتماعی و تهدیدات پیش روی جوانان باشد  که بازخورد هر هزینه ای به عینه شاهدش باشیم.

دکتر قائدی در ادامه ضمن برنامه های فرهنگی و تقویت واحد روابط عمومی بزودی شاهد تحولات فرهنگی در شهر خواهیم بود، ابراز داشتند: این شهرداری کمک هایی به مراکز  NA ( انجمن معتادان گمنام) داشته است، از در اختیار گذاشتن فضای استاندارد و کافی و  تجهیز وسایل سرمایشی و گرمایشی این عزیزان را می توان نام برد.

 


 

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر  

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد