تقدیر از آزاده دوران دفاع مقدس ساکن شهر عالیشهر به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، طی مراسمی تقدیر و قدردانی از رشادت ها و مردانگی های این بزرگ مردان تاریخ اسلام در شهر عالیشهر بعمل آمد. قائدی شهردار عالیشهر در رابطه با سالروز آزادسازی اسرا گفتند: آزادگان سرمایه نظام هستند و […]

تقدیر از آزاده دوران دفاع مقدس ساکن شهر عالیشهر
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، طی مراسمی تقدیر و قدردانی از رشادت ها و مردانگی های این بزرگ مردان تاریخ اسلام در شهر عالیشهر بعمل آمد.
قائدی شهردار عالیشهر در رابطه با سالروز آزادسازی اسرا گفتند: آزادگان سرمایه نظام هستند و تحمل کردن فشارهای روحی و روانی از سوی دشمنان را ستودنی عنوان کردند.
در این دیدار که رئیس شورای اسلامی شهر،  شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای مدظله شهر عالیشهر حضور داشتند آزاده گرانقدر سید محمد موسوی نسبت به بازگویی خاطرات خود از تاریخ و محل اسارت تا مدت زمان اسارت خود توسط عاملان رژیم بعث پرداختند.
در انتهایی دیدار سراسر معنوی، به رسم یادبود لوح سپاس به آقای سید محمد موسوی به مناسبت سالروز آزادسازی اسرا از زندان رژیم بعث عراق و بازگشت به وطن  اهدا گردید
.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد