تودیع سروان دشت دار و معارفه سروان مهدویان به سمت فرماندهی جدید کلانتری شهر عالیشهر به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، معارفه سروان مهدویان با حضور فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر امروز در دفتر امام جمعه شهر با حضور مسئولین نظامی انتظامی و مسولین شهر عالیشهر برگزار شد. در این مراسم پس […]

 تودیع سروان دشت دار و معارفه سروان مهدویان به سمت فرماندهی جدید کلانتری شهر عالیشهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، معارفه سروان مهدویان با حضور فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر امروز در دفتر امام جمعه شهر با حضور مسئولین نظامی انتظامی و مسولین شهر عالیشهر برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت کلام الله مجید و سخنرانی سرهنگ عرب زاده  از زحمات و تلاش های شبانه روزی سروان دشت دار تقدیر و قدردانی و سروان مهدویان رئیس کلانتری شهر عالیشهر  معرفی بعمل آمد.

در ادامه عرب زاده خاطرنشان کردند: ضمن توضیحاتی جامع و کامل نسبت به حساسیت و خدمات نیروهای انتظامی در شهر و پیشرفت روز افزون در امنیت شهر به فرماندهی جدید کلانتری اعلام داشتند با مسئولین شهری همکاری ویژه داشته و از اقدام شایسته شرکت عمران در ساخت ساختمان جدید کلانتری نهایت تشکر را بعمل آوردند.

سروان دشت دار نیز در طی این مراسم از همراهی مردم شریف عالیشهر، بویژه مسئولین شهری تشکر و قدردانی نموده و نسبت به ارئه گزارش عملکرد خود پرداختند.

در انتها ابلاغ حکم فرماندهی جدید کلانتری شهر قرائت و به سروان مهدویان در حضور مسئولین ابلاغ شد.

این مراسم با حضور زنگنه بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر, قائدی شهردار, زنده بودی ریس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر, بهروزی رئیس شورای حل اختلاف, راهور, مهندس تل اشکلی عضو هیت مدیره شرکت عمران, بازدار حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای مدظله العالی, خبرنگاران و تعدادی از مردم شریف عالیشهر برگزار گردید.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد