به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ صبح امروز با حضور شهردار، رئیس شورا،امام جمعه شهر ، مسئولین و مدیران مدارس  به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محل دفتر امام جمعه عالیشهر برگزار گردید .  حجت الاسلام هاشمی امام […]

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ صبح امروز با حضور شهردار، رئیس شورا،امام جمعه شهر ، مسئولین و مدیران مدارس  به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محل دفتر امام جمعه عالیشهر برگزار گردید .

 حجت الاسلام هاشمی امام جمعه عالیشهر ضمن تاکید بر این که موضوع ۱۳ آبان و استکبار ستیزی با توجه به توهین های اخیر ترامپ رئیس جمهور مستکبر آمریکا به مردم و مسئولین کشور ایران امسال  اهمیت بیشتری دارد ، از همه ی مسئولین و مردم درخواست نمود  در جهت هرچه باشکوه تر برگزار گردیدن راهپیمای امسال اقدامات لازم را انجام دهند.

در این جلسه مقرر گردید که راهپیمایی ۱۳ آبان روز شنبه با حضور دانش آموزان و سایر اقشار مردم عالیشهر از میدان امام خمینی (ره) تا دبیرستان دخترانه ام السلمه انجام شود و پس از پایان این راهپیمایی در محل دبیرستان ام السلمه برنامه ی مفصلی به اجرا درآید .

دکتر قائدی شهردار عالیشهر نیز با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز گفت: شهرداری عالیشهر در جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن راهپیمایی ۱۳ آبان آمادگی هرگونه همکاری با شورای تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان را دارد.

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد