به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی عالیشهر: جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات مرکز بهداشت عالیشهر با حضور شهردار، رئیس شورا، رئیس شبکه بهداشت شهرستان بوشهر در شهرداری عالیشهر برگزار گردید.   قائدی شهردار عالیشهر با بیان اینکه یکی از اولویت های شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر بهبود وضعیت بهداشت و درمان […]

 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی عالیشهر: جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات مرکز بهداشت عالیشهر با حضور شهردار، رئیس شورا، رئیس شبکه بهداشت شهرستان بوشهر در شهرداری عالیشهر برگزار گردید.

 

قائدی شهردار عالیشهر با بیان اینکه یکی از اولویت های شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر بهبود وضعیت بهداشت و درمان عالیشهر است گفت: از مطالبات جدی ما و مردم عالیشهر شبانه روزی شدن داروخانه مرکز بهداشت، استقرار پزشکان متخصص در عالیشهر و توسعه  و تجهیز مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی امام حسین(ع) است.

زنده بودی رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر به بافت جمعیتی شهر عالیشهرو جمعیت زیاد و توقعات شهروندان پرداخت و گفت مردم امکانات یک شهر ۲۵هزار نفری را با یک شهر دویست هزار نفری مقایسه می کنند.

وی با بیان اینکه مردم عالیشهر لایق بهترین خدمات هستند افزود خوشبختانه  رضایت نسبی از مرکز بهداشت و اداره آبفا عالیشهر در بین مردم وجود دارد.

ایشان ضمن تقدیر از شبانه روزی شدن داروخانه مرکز بهداشت عالیشهرگفت: می توان از ساختمانی که برای اورژانس۱۲۵ در بلوار امام خمینی(ره) ساخته شده ولی بلااستفاده مانده است برای خدمات بهداشتی درمانی استفاده کرد.

زنده بودی از تنظیم تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی عالیشهر خبر داد و افزود شهرداری و شورا می توانند از این طریق نیز با مرکز بهداشت همکاری داشته باشند.

مهندس فخرایی رئیس شبکه بهداشت شهرستان بوشهر ضمن تشکر از همکاری ، حساسیت و پی گیری شهردار و شورای اسلامی عالیشهر با مرکز بهداشت گفت: مطالعات توسعه مرکز بهداشت عالیشهر در حال انجام است و یک مرکز دیگر نیز توسط شرکت عمران، استانداری و دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

وی با اشاره به کمبود فضا درساختمان مرکز بهداشت عالیشهر افزود پس از توسعه این مرکز پزشک متخصص زنان، داخلی و اطفال مستقر خواهد شد.

ایشان همچنین گفت: از پانزدهم آبان ماه کارشناس تغذیه ، روان  و بهداشت محیط  به کادر مرکز بهداشت عالیشهر اظافه خواهد شد.

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد