به گزارش «استان نیوز»؛ اکبر رنجبریان رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر در گفتگو با عالیشهر پرس،  از امضای حکم شهردار منتخب این شهر خبر داد و افزود: امروز با امضای حکم بشیر احمدی پرونده شایعات برای همیشه بسته شد. وی ادامه داد: حکم شهردار منتخب عالیشهر نهایتاً در تاریخ ۹۳/۵/۱۱پس از تمامی فراز و نشیب […]

به گزارش «استان نیوز»؛ اکبر رنجبریان رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر در گفتگو با عالیشهر پرس،  از امضای حکم شهردار منتخب این شهر خبر داد و افزود: امروز با امضای حکم بشیر احمدی پرونده شایعات برای همیشه بسته شد.

وی ادامه داد: حکم شهردار منتخب عالیشهر نهایتاً در تاریخ ۹۳/۵/۱۱پس از تمامی فراز و نشیب ها ، توسط استاندار محترم جناب دکتر سالاری به امضا رسید و از این پس باید در کنار شهردار جدید به توسعه و پیشرفت شهر اندیشید.

رنجبریان ابراز امیدواری کرد با امضای حکم بشیر احمدی ، شهر عالیشهر همچون سالهای گذشته جهت توسعه و آبادانی هر چه بیشتر خود حرکت کند.

در پایان اکبر رنجبریان ضمن تشکر از از صبر و حوصله چندین ساله مردم جهت ماندن و تحمل مشکلات شهر افزود: امروز طبق آماری که داریم عالیشهر با احتساب دانشجویان دانشگاه حدود ۳۰۰۸۴ نفر جمعیت دارد که این امر نویدی برای پیشرفت و ترقی خواهد بود.

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد