به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ دیدار امام جمعه ، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر با آیت الله صفایی بوشهری نمایده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در جهت بهره بردن  از رهنمود های ایشان برگزار شد. در این دیدار امام جمعه عالیشهر  ضمن […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ دیدار امام جمعه ، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر با آیت الله صفایی بوشهری نمایده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در جهت بهره بردن  از رهنمود های ایشان برگزار شد.

در این دیدار امام جمعه عالیشهر  ضمن تقدیر از زحمات چند سال اخیر شهرداری و شرکت عمران به بیان برخی مشکلات شهر عالیشهر پرداخت.

ایشان با اشاره به اینکه عالیشهر با هدف جذب سرریز جمعیت بوشهر احداث گردیده است افزود نگاه مسئولین استانی به عالیشهر باید ویژه باشد.

وی همچنین به اقدامات فرهنگی در شهر عالیشهر اشاره کرد  و در ادامه مهندس مقاتلی مدیرعامل شرکت عمران  و دکتر قائدی شهردار عالیشهر و زنده بودی رئیس شورای اسلامی عالیشهر به اختصار به بیان عملکرد و اقدامات عمرانی و فرهنگی در شهر عالیشهر پرداختند  شهردار عالیشهر با بیان اینکه تنها سه ماه از حضور ایشان در شهر عالیشهر می گذرد به اقداماتی همچون افتتاح بزرگترین بازار هفتگی استان و… اشاره کرد و از تأسیس مؤسسه فرهنگی ورزشی شهرداری عالیشهر و احداث فاز دوم پارک جنگلی خبر داد.

زنده بودی رئیس شورای اسلامی عالیشهر با اشاره به اینکه نگاه مسئولان استانی به عالیشهر نگاه توسعه محوری نیست به بیان مشکلات عالیشهر در حوزه های فاضلاب و حمل و نقل و.. پرداخت.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ آیت الله صفایی بوشهری در دیدار مسئولین شهر عالیشهر، با بیان اینکه این شهر دارای مبلمان استاندارد شهری نیست، اظهار داشت: ضروری است نقشه عمران شهری عالیشهر متناسب با جمعیتی که در افق ۱۴۰۴ در آنجا متمرکز می شود، با آخرین استاندارد های روز در عرصه معماری و مبلمان شهری با نگاه فرهنگی ایرانی – اسلامی طراحی کنید.

ایشان توجه به طراحی معماری و مبلمان شهری عالیشهر را ضروری دانسته و گفت: لازم است که بر روی مبلمان شهری و فضا سازی معماری ذاتی مجموعه و محیط پیرامونی آن فوق العاده کار کنید.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ورودی هر شهر، شناسنامه و پیشانی آن شهر است و هر شهری را باید از دروازه ورودی آن شناخت، افزود: لازم است که ورودی شهر عالیشهر با نگاه ایرانی – اسلامی طراحی و زیبا سازی شود.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: ورودی عالیشهر باید آنقدر زیبا باشد که در همان نگاه اول، احساس شادی و نشاط را به دل مردم وارد کند.

ایشان با تأکید بر توسعه متوازن شهر عالیشهر، تصریح نمود: برای توسعه شهر عالیشهر راهی جز ورود بخش خصوصی با التزامات خاص و ارائه پیوست های اجتماعی، فرهنگی و معماری ایرانی اسلامی، نیست.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه کوتاه بینی و کوچک بینی در استان بوشهر بسیار زیاد دیده می شود، اظهار داشت: در توسعه عالیشهر، کوتاه بینی و کوچک بینی را ممنوع کنید و با نگاه بین المللی و استاندارد به پروژه ها نگاه کنید و همیشه افق ها را بزرگ و زیبا ببینید.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه فضای خدمات درمانی و عمومی در عالیشهر باید سامان پیدا کند، گفت: در این شهر لازم است بازارچه های استاندارد با سیستم های نوین ایجاد شود و مراکز خدماتی استاندارد خصوصی و دولتی نیز گسترش پیدا کند

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد