برگزاری میز خدمت شهرداری در نماز جمعه شهر عالیشهر  به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، میز خدمت شهرداری عالیشهر در مصلی جمعه برپا شد . در راستای ارتباط چهره به چهره مسئولین سازمان‌ها و ادارات شهر عالیشهر با شهروندان و تسریع در روند حل مشکلات آنها، میز خدمت و پاسخگویی با حضور […]

برگزاری میز خدمت شهرداری در نماز جمعه شهر عالیشهر 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، میز خدمت شهرداری عالیشهر در مصلی جمعه برپا شد . در راستای ارتباط چهره به چهره مسئولین سازمان‌ها و ادارات شهر عالیشهر با شهروندان و تسریع در روند حل مشکلات آنها، میز خدمت و پاسخگویی با حضور مهندس حسین محمدی شهردار، معاون و مسؤلین واحدهای شهرداری در نماز جمعه این هفته در محل مسجد النبی(ص) قبل و بعد از نمازجمعه برپا شده و مجموعه شهرداری پاسخگوی سوالات و مطالبات شهروندان شریف شهر بودند.

اقشار مختلف مردم با مراجعه بی واسطه با شهردار و مسؤلین واحدهای شهرداری، به طرح مطالبات و خواسته‌های خود از طریق میز خدمت اقدام کردند. مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر گفت: برگزاری میز خدمت‌ با محوریت تسهیل خدمت‌رسانی و خدمت‌گذاری به مردم، برقراری ارتباط موثر با مردم انجام گردید.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

 

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد