باسمه تعالی پیشکسوت محترم ورزشی جناب آقای عبدالمجید رحیم پور سلام علیکم بااحترام,ضمن عرض تبریک پیشاپیش عید ولایت وامامت عیدغدیرخم,درپاسخ به نامه سرگشاده جنابعالی دررابطه باابهامات درهزینه کرد تیم امیدنوین عالیشهرلازم است نکاتی رایادآوری نمایم. نکته اول:حضرت امام خمینی(ره) فرمودند:یک کشوروقتی آسیب می بیندکه ملتش بی تفاوت باشند.لذااین حق شما ومردم […]


 

 

 

 

باسمه تعالی


پیشکسوت محترم ورزشی جناب آقای عبدالمجید رحیم پور
سلام علیکم
بااحترام,ضمن عرض تبریک پیشاپیش عید ولایت وامامت عیدغدیرخم,درپاسخ به نامه سرگشاده جنابعالی دررابطه باابهامات درهزینه کرد تیم امیدنوین عالیشهرلازم است نکاتی رایادآوری نمایم.
نکته اول:حضرت امام خمینی(ره) فرمودند:یک کشوروقتی آسیب می بیندکه ملتش بی تفاوت باشند.لذااین حق شما ومردم این شهراست که نسبت به عملکردنمایندگان خوددرشورای اسلامی بی تفاوت نباشید. امالازم است انتقادات ومطالبات هم بااطلاعات کامل وهم سازنده ودرجهت پیشرفت وآبادانی شهرباشدوبنا به فرموده دیگرحضرت امام(ره) که فرمودند مسؤلان پیوسته درباره عملکردخوددردوره مدیریتشان پاسخگوباشند.ماهم وظیفه داریم نسبت به عملکردخودپاسخگوی مردم باشیم.
نکته دوم:شورای اسلامی وشهرداری عالیشهرهیچ پنهان کاری نداشته وآماده هرگونه بررسی وبازرسی می باشد.
نکته سوم:تمام مصوبات این شورابه فرمانداری بوشهرارسال ودرکمیته انطباق باقانون موردمطابقت قرارمی گیرد.
نکته چهارم:این شوراآماده پاسخگویی به همه شبهات وسؤالات مطروحه توسط شهروندان گرامی بوده وشهرداروماهمه ی اعضای شورای اسلامی درخدمت مردم هستیم.
اما اکثرسؤالاتی که مطرح کردید مربوط به موارد داخلی آن تیم است که خوب بود مستقیم از مسؤلین آن تیم می پرسیدیدچون که تیم زیرنظر شوراوشهرداری نیست وماهم مسؤلیتی درآن تیم نداریم که اطلاعات کامل ازآن داشته باشیم وحاج آقای طاهرزاده سرپرست محترم آن تیم درجوابیه ای که برای شماارسال کرده بود مفصل توضیحات لازم داده بودند.بهرصورت سؤالات تاجایی که اطلاع دارم ویا مربوط به شورا وشهرداری است بترتیب پاسخ می دهم.
۱-درخصوص هزینه های ۴۰میلیونی مطمعنا این قدر هزینه نشده بدلیل عدم  پشتیبان واسپانسرکه سرپرست محترم تیم درپاسخ خوددراین رابطه توضیح داده بود.
۲-دررابطه با ایاب وذهاب تیم به رشت شورای اسلامی مکاتبه ای بااستانداری داشت که آنهاهم ضمن هماهنگی باپارس جنوبی فقط در برگشت تیم ازتهران به بوشهرباپروازعسلویه رایگان انجام شد.
۳-کل کمک هایی که ازطرف شوراوشهرداری به این تیم شده طی سه مرحله حدود ۱میلیون و۳۵۰هزارتومان ومبلغ ۳۷۵۰۰۰۰تومان که خود آقای طاهرزاده هم گفتندکمک خیرین بوده نه ازاعتبارات شوراوشهرداری که به آنان پرداخت شده است.
۴- دررابطه بارایزنی ازپیمانکاران برای کمک به این تیم ازطرف شورااقدامی نشده اگراحدی از اعضای شورااین کارکرده باشد از طرف خود بوده وبنده اطلاعی ندارم.
۵-درابطه بامنبع هزینه خریدتیم,امتیاز وتضمین آن مسؤلین تیم باید جواب دهندکه دراظهارات سرپرست محترم تیم هم آمده بود.
۶-شورای اسلامی وشهرداری عالیشهر برای همه تیم ها وگروههای مختلف ورزشی وافرادی که به مسابقات کشوری ,استانی,شهرستانی,منطقه ای اعم از آقایان وبانوان راه یافته اند بتناسب توانایی وفعالیت وامتیازاتی که بدست آورده اندودرحدتوان خودچه بصورت نقدی وچه بصورت غیرنقدی اعم از وسیله ایاب وذهاب,نصب پلاکارد.استقبال ازآنان.لوح تقدیر وهدیه ومراسم و….برای آنان انجام شده ومسؤلین استان وشهرستان ورابط ورزش عالیشهرورابط ورزش خانمها ومسؤلین تیمها همه می توانندگواه باشندوگزارش دهند.مثلابرای تیم سپاهان که اشاره کردید مبلغ ۲میلیون برای تشویق آنان درمسابقات کشوری و۲میلیون برای حضوردرمسابقات استانی تقدیم شده است.
درپایان لازم می دانم ازطرف شورای اسلامی وشهرداری ازهمه کسانی که درعرصه ورزش عالیشهرباحداقل امکانات و بدون پشتیبان وبادست خالی وحتی باسرمایه  خود مایه می گذارندوقدمی بر می دارند تادراین زمانه که ناهنجاریهای اجتماعی,آشوب ها,فضاهای پرخطرمجازی وآسیب هاجوانان ونوجوان راتهدید می کنداین دسته گلهای مارا رادرجهت سالم سازی وتندرستی هدایت وراهنمایی می کنندنهایت تقدیر وتشکربعمل آوریم ولازم است همه متحد ویکدست و  ازجمله شماپیشکسوتان باانتقال تجربیاتتان به مسؤلین جوان دراین امرخداپسندانه یارویاورورزشکاران باشیم.
والسلام علیکم


حبیب زارع
 رییس شورای اسلامی عالیشهر

 

 

ابهامات در هزینه های تیم امید نوین عالیشهر
طبق ماده 76 که بصراحت اعلان داشته شوراهای شهرها، شهرداریها و سازمانهای وابسته، مکلفند بصورت مستمر جهت اطلاع عموم درآمد، هزینه، بودجه را به اطلاع عموم برسانند.

 

یکی از پیشکسوتان ورزشی ( عبدالمجید رحیم پور )عالیشهر در نامه‌ای سرگشاده به حبیب زارع، رئیس شورای شهر عالیشهر، استفاده برخی ابهامات مالی در شورای اسلامی را مورد اشاره قرار داده و خواستار پاسخ این شورا در این ارتباط شده است.

عالیشهر انلاین ، متن این نامه به شرح زیر است:

ریاست محترم شورای شهر عالی شهر
جناب اقای حاج حبیب زارع
با سلام و تبریک بمانسبت عید قربان

احتراما چنانچه یقینا مطلع هستید در قانون شورای شهرستانها ماده ای وجود دارد به نام ماده 76 که بصراحت اعلان داشته شوراهای
شهرها،  شهرداریها و سازمانهای وابسته، مکلفند بصورت مستمر جهت اطلاع عموم درآمد، هزینه، بودجه را به اطلاع مردم برسانند.
امتیاز تیم فوتسال  عصر ظهور فسا در رده نوجوانان در لیگ برتر خریداری شده است . انتقال ان به عایشهر و تاسیس یک تیم به نام امید نوین و به مالکیت اقای امید زال و سرپرستی جناب اقای طاهر زاده  صورت گرفت . بنا به فرموده جناب زال  اعضای هیت مدیره اقای محبوبی  و اقای زنگنه ساکن بوشهر و اقای نصاری ساکن گناوه میباشند . کمک های  میلیونی شورا به این تیم و کمکهایی که توسط اعضای شورا از پیمانکاران خصوصی  و شهرداری و شرکت عمران برای این تیم جمع گردید باعث ایجاد شبه گردید که در همین زمینه  سوالات زیر را از شما دارشته و انتظار پاسخویی دارم
1- هزینه  حدودا 40 میلیونی این تیم در مدت 20 روزه تاسیس تا حذف از مسابقات صحیح است ؟ اگر کمتر یا بیشتر است رقم صحیح را بفرمایید ؟
2- آیا رفت و امد این تیم به مسابقات رشت با پرواز صورت گرفته ؟
3- کل کمکهایی که از طرف شورا و شهرداری به این تیم شده چقدر است ؟ در چند مرحله صورت گرفته و مصوبه ها به تایید فرمانداری رسیده است ؟
4- رایزنی های انجام گرفته برای کمک از طرف پیمانکاران به چه عنوانی بوده و مبالغ چقدر است ؟
5- هرینه خرید این تیم را از کدام منبع بوده . درحال حاضر امتیاز تیم در اختیار کیست و چه تضمینی وجود دارد که این امتیاز از عالیشهر خارج نشود ؟
6 -آیا این هزینه زمانی و مالی که شورا و اعضای ان برای کمک به این تیم انجام داده اند شامل  ورزش بانوان یا ورزش همگانی هم همین اندازه و سبک و سیاق می شود ؟
7- اعضای محترم شورا برای تیم های دیگر فوتبال منجمله تیم سپاهان که قدمت بسیاری در عالیشهر دارد مقامهای استانی و کشوری را به ارمغان اورده به همین اندازه هزینه زمانی و مالی مینمایند ؟
ضمن سپاسگذاری مجددمنتظر پاسخ گویی حضرت عالی میباشم .

عبدالمجید رحیم پور
بخش ورزشی سایت عالیشهر آنلاین
94/06/24    

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد