❇️پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی عالیشهر به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت   ✍به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر ؛ شهردار، رئیس و اعضا شورای اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، در پیامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت. متن پیام مذکور به شرح ذیل است: 🔹تاریخ […]

❇️پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی عالیشهر به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت

 

✍به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر ؛ شهردار، رئیس و اعضا شورای اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، در پیامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت.

متن پیام مذکور به شرح ذیل است:

🔹تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

 

🔹بدون تردید خدمت به مردم در هر لباس و هر شغلی از بزرگ‌ترین توفیقاتی است که خداوند متعال در اختیار بندگان خود قرار داده و برای آن اجری عظیم در نظر گرفته است.

🔹اینجانبان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین و ایام اربعین، یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به همه دولت مردان و چهارم شهریورماه را به کارمندان خدوم و متعهد و بویژه کارمندان و کارکنان شهرداری عالیشهر تبریک عرض می نماییم. با امید اینکه بتوانیم با تأسی از این دو الگوی خدمتگذار و رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی با تدابیر و اندیشه های خردمندانه، افق تازه ای از توسعه را طراحی و با همدلی و همزبانی به منصه ظهور برسانیم.

 

🌐 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد