پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر به مناسبت عید نوروز 🔰حاج صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی شهر با صدور پیامی فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی را به تمام مردم عزیز شهر عالیشهر تبریک گفتند. 📝متن پیام بشرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم بار دیگر نوروز با تمام زیبائی هایش فرا […]

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر به مناسبت عید نوروز
🔰حاج صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی شهر با صدور پیامی فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی را به تمام مردم عزیز شهر عالیشهر تبریک گفتند.
📝متن پیام بشرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر نوروز با تمام زیبائی هایش فرا رسید و زمین دوباره نفس کشید. بهار مظهر قدرت لایزال الهی است و نوید زیبائی و حیات می دهد آغاز سال جدید موسم تجدید عهد ما با بهار و بهار آفرین است و پیوندی دوباره با آرمان هایمان.
 نوروز، نماد خیزش و حیات مجدد و شروع دوباره در مرتبه ای بالاتر و والاتر است؛ فرصت مغتنمی است تا در طلیعه بهاران شاهد تغییر در طبیعت و نیز تحول در افکارمان برای رشد وتعالی و حرکت در مسیر پیشرفت باشیم.
در سالی که گذشت با همراهی و همدلی شهروندان عزیز گام های برداشته شده در جهت توسعه و پیشرفت شهرمان را رفته رفته محکم تر و استوارتر ساختیم. 
 با اتکال بر خداوند منان و امید به فردایی بهتر و بهاری پربارتر، در این عید سعید باستانی بر آستان آفریدگار یگانه سر به سجده شکر می گذاریم و با مردم خوب شهرمان عهد می بندیم در سال جدید نیز، بیش از پیش برای عمران و آبادانی شهرمان تلاش کنیم.
از آحاد مردم عزیز و شریف شهرمان و همچنین مسئولین محترم و شهردار محترم،کارکنان و کارگران پرتلاش و زحمتکش مدیریت شهری در سالی که گذشت صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و ضمن تبریک سال نو، آرزوی سالی توأم با بهروزی و توفیق برای مردم ایران زمین، بویژه شهروندان شریف عالیشهر را از درگاه ایزد منان آرزو داریم.
صدرالله اسدیان مطلق 
رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر
برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد