پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار عالیشهر به مناسبت هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ   ✅رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار عالیشهر به مناسبت فرا رسیدن «هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ» با صدور پیامی این روز را تبریک گفتند.   🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای […]

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار عالیشهر به مناسبت هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ

 

✅رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار عالیشهر به مناسبت فرا رسیدن «هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ» با صدور پیامی این روز را تبریک گفتند.

 

🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر؛ متن پیام صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی شهر و مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر به مناسبت هجدهم اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر به شرح زیر می باشد:

 

🔴جمعیت هلال احمر همیشه پیام‌آور صلح و بشردوستی و نمادی از ارج نهادن به صفات و خصایل نیکویی همچون احسان، صبر، نیکوکاری، گذشت و ایثار است و بدیهی است این مهم جز با همت و سعی فراوان پرسنل کوشا، امدادگران شجاع، جوانان غیور و مشارکت و همیاری داوطلبان عزیز و گرانقدر جمعیت بدست نخواهد آمد.

 

🔴جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد خدمتگذار توانسته به مدد خانواده بزرگ خود در بحث خدمات داوطلبانه، بشردوستانه و امداد و نجات گام های بلندی بردارد که این نشان از همدلی بسیار زیاد در جهت ارائه خدمات گسترده است و امروز این گامهای بلند سبب شده تا تسکین آلام بشری روند پرشتاب‌تری بر خود گیرد.

 

🔴در زمان شیوع ویروس کرونا که جامعه بیش از هر روز دیگری نیازمند ورود همه جانبه، ایثارگرانه و بشردوستان به میدان مقابله بود، اعضای هلال احمر با حضور گسترده در امر امداد رسانی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی سهمی شایسته در بحث تأمین سلامت جامعه ایفاء نمودند که این قابل تقدیر است.

 

🔴در پایان لازم می دانیم روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال‌احمر را به تمامی داوطلبان، امدادگران، نجاتگران، جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر و بالاخص داوطلبین این جمعیت در شهر عالیشهر تبریک گفته و از درگاه خداوند منّان برای همگان تندرستی و موفقیت روز افزون طلب می نماییم.

 

🔹صدرالله اسدیان مطلق، رئیس شورای اسلامی عالیشهر

🔹حسین محمدی، شهردار عالیشهر

 

💠روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد