پیام تسلیت دکتر قائدی شهردار عالیشهر به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم به شرح زیر می باشد: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش چرک دنیا ز دل بزداییم و در مکتب عاشورا با سر مشق "هیهات من الذله" درس ایستادگی، وفاداری و صبر و شکیبایی را بیاموزیم.  محرم آمده است تا با زلال اشک […]



پیام تسلیت دکتر قائدی شهردار عالیشهر به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم به شرح زیر می باشد:


حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش چرک دنیا ز دل بزداییم و در مکتب عاشورا با سر مشق "هیهات من الذله" درس ایستادگی، وفاداری و صبر و شکیبایی را بیاموزیم.  محرم آمده است تا با زلال اشک در ماتم سراسر حزن و اندوه سالار شهیدان


اینجانب بر خود لازم می دانم  فرا رسیدن ماه محرم  و ایام حزن انگیز تاسوعا و عاشورای حسینی را خدمت همشهریان شریف  و ولایتمدار عالیشهری تسلیت عرض نمایم.


شهرداری عالیشهر نیز با سیاهپوشی  شهر و برافراشتن پرچم عزای حسینی و همکاری با مساجد ،حسینیه ها ، تکایا  و هیآت مذهبی  سعی در زنده نگه داشتن و ترویج فرهنگ ناب عاشورا دارد. و در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن ایام سوگواری پیش رو از هیچ کوششی کوتاهی نخواهد نمود.


در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه همشهریان عزیز عالیشهری که در مراسمات این ایام شرکت می نمایند. تقاضا می شود با حفظ نظم و نظافت شهر ما را در اداره هرچه بهتر شهردراین ایام یاری نمایند.

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد