پیام تسلیت شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) 🏴 ◾مهندس حسین محمدی شهردار و حاج صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی عالیشهر طی پیامی مشترک سالروز شهادت امام جعفر صادق را به همه مسلمانان جهان تسلیت گفتند. ◾به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، متن […]

پیام تسلیت شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) 🏴

◾مهندس حسین محمدی شهردار و حاج صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی عالیشهر طی پیامی مشترک سالروز شهادت امام جعفر صادق را به همه مسلمانان جهان تسلیت گفتند.

◾به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم
▪️بیست و پنجم شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام است که در ترویج آیین اسلام، جان و مال و تمام زندگی خویش را صرف این راه مقدس نمودند و شمع همیشه فروزانی شدند در مسیر رهروان اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم.
▪️امامی که با بیان بلیغ و کلام فصیح، زبان رساى اسلام بود و با سخنان حکیمانه، منطق استوار و علم سرشار، برگزیده روزگار بود و بنده شایسته پروردگار، تجسم صبر و اخلاص بود و چشمه جود و سخاوت و کوه حلم و سرافرازی .

▪️بدینوسیله شهادت جانگداز و جانسوز امام جعفر صادق (ع) را به همه مسلمین جهان ، به ویژه شهروندان شریف شهر عالیشهر تسلیت و تعزیت عرض نموده و امید آن دارم تا همه ما با پیروی از پیامبر گرامی اسلام که تجلی بخش وحدت بین همه مسلمانان جهان هست ، از مریدان و ارادتمندان حقیقی آنان باشیم.

حسین محمدی، شهردار عالیشهر

صدرالله اسدیان مطلق، رئیس شورای اسلامی عالیشهر

◼️روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد