جام فوتبال رمضان شهدای خوشنام عالیشهر کاپ قهرمانی جام رمضان عالیشهر در دستان جوانان بندر بوالخیر به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، جام رمضان شهدای خوشنام عالیشهر با حضور ۱۱ تیم از ۱۸ اردیبهشت ماه اوایل ماه مبارک رمضان با سه گروه آغاز و در دو مرحله گروهی، نیمه نهایی و فینال […]

جام فوتبال رمضان شهدای خوشنام عالیشهر

کاپ قهرمانی جام رمضان عالیشهر در دستان جوانان بندر بوالخیر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، جام رمضان شهدای خوشنام عالیشهر با حضور ۱۱ تیم از ۱۸ اردیبهشت ماه اوایل ماه مبارک رمضان با سه گروه آغاز و در دو مرحله گروهی، نیمه نهایی و فینال در تاریخ ۲۳ خرداد ماه تیم شهدای بندر بوالخیر با برد ۴ بر ۱ مقابل ستاره جنوب تنها نماینده باقی مانده عالیشهر پیروز شد و در پایان با جشن اختتامیه و قهرمانی شهدای بندر بوالخیر برای دو سال متوالی جام رمضان عالیشهر را تصاحب کرد.

مهدی قائدی شهردار عالیشهر در راستای طرح نشاط اجتماعی ویژه برنامه های فرهنگی و ورزشی افزود: با توجه به علاقه و تمایل ورزش دوستان برای چهارمین سال متوالی شهرداری جام فوتبال رمضان را برگزار نمود و در راستای پر کردن اوقات فراغت مردم و ورزشکاران شریف عالیشهری با جدیت دنبال می نماید.

قائدی در ادامه خاطرنشان کردند: عملیات اجرایی زمین چمن فوتبال ۱۱ نفره در دستور کار قرار داده ایم، همچنین در راستای رفاه و امنیت ورزشی بانوان یکی از زمین های چمن مصنوعی شهر به بانوان اختصاص داده شده و محصور می گردد.

شهردار عالیشهر در پایان از پیگیری و تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری عالیشهر خبر داد و رشته های ورزشی فوتبال و والیبال را از اولین رشته های ورزشی در راه اندازی باشگاه معرفی کردند.

محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان بوشهر پنجشنبه شب در فینال و جشن اختتامیه فوتبال جام رمضان شهدای خوشنام عالیشهر افزودند: نگاه شهردار و شورای اسلامی عالیشهر را پیشگام در عرصه ورزشی بویژه فوتبال استان دانسته و این مهم را برای دوستداران و ورزشکاران در رشته ورزشی فوتبال بسیار حائز اهمیت دانست.

نجفی در ادامه بیان داشتند: مزین شدن جام های ورزشی با نام مبارک و مقدس شهدا را حرکتی ارزشی و معنوی دانسته و داشتن اخلاق را مهمترین اولویت مناسبت ها برشمردند.

در راستای کیفیت بخشیدن جام فوتبال رمضان شهدای خوشنام عالیشهر، هیات برگزاری با همکاری هیات داوری استان بوشهر با اختصاص داوران تایید شده و ناظر داوری کنار زمین، حضور یک پزشکیار و دو عکاس جهت ثبت وقایع هر بازی تا اختتامیه و همچنین حفاظت و کنترل امنیت بازیها توسط کلانتری  بکار خود ادامه داد و در ۲۳ خرداد ماه بعد از بازی فینال و قهرمانی تیم شهدای بندر بوالخیر، با حضور شهردار، هیات رئیسه شورای اسلامی عالیشهر، رئیس هیات فوتبال، رئیس ستاد نماز جمعه، رئیس تبلیغات اسلامی، کلانتری و با حضور افتخاری پیشکسوت فوتبال احمد رزمی، حسن غریبی، صداقت، غلامی رئیس هیات داوران استان و روابط عمومی هیات فوتبال، مقدمات تقدیر و قدردانی از هیات برگزاری، کاپ آقای گل از تیم پیام چغادک بنام سروش چغادکی،  دو نفر بهترین بازیکن تکنیکی و فنی بنام های علی اکبر دوانی از تیم امید چغادک و از محمدرضا پولادی از تیم شهید رنجبرگورک ، اهدا سه کاپ اخلاق به تیم های ( شهدای قباکلکی، تیم یاران اکبری و تیم شبرنگ) حکایت از مهمترین معیار و اولویت هیات برگزاری جام اخلاق را دارد، اهدا شد. در ادامه مقدمات اهدا مدال و کاپ نائب قهرمانی و قهرمانی با اهدا کاپ و هدیه نقدی به تیم نائب قهرمان و قهرمان جام از طرف شهرداری و همچنین از طرف دفتر وکالت فراشبندی هدیه نقدی به هر دو تیم اهدا شد. و در انتها تیم قهرمان شهدای بندر بوالخیر شادمانی و خوشحالی خود را با حاضرین و همچنین از دریچه دوربین عکاسان و خبرنگاران با بینندگان تقسیم کردند.

به روایت تصویر:

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد