۵ مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور گرامی باد   🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، نماز جمعه مظهر وحدت جامعه و تجلی قدرت و صلابت مؤمنان است و مهم‌ترین مصداق همدلی و هم‌زبانی محسوب شده و پشتوانه مستحکم برای نظام و انقلاب به شمار می‌رود.   🔹پنجم مرداد، سالروز برپایی […]

۵ مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور گرامی باد

 

🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، نماز جمعه مظهر وحدت جامعه و تجلی قدرت و صلابت مؤمنان است و مهم‌ترین مصداق همدلی و هم‌زبانی محسوب شده و پشتوانه مستحکم برای نظام و انقلاب به شمار می‌رود.

 

🔹پنجم مرداد، سالروز برپایی اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) به امامت آیت الله سید محمود طالقانی در دانشگاه تهران می‌باشد؛ بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های  حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی امام جمعه شهر عالیشهر؛ در سنگر عبادی، سیاسی نـماز جــمعه به عنوان یادگار همیشه جاوید حضرت امام راحل(ره) و به‌پاس راهبری، ارشادات و حمایت‌های بی‌دریغ ایشان از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر نموده و امیدواریم تحت توجهات حضـرت ولی‌عصر(عج) و زعامت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) در پیشبرد اهداف عالیه نظام موفق و پایدار باشید.

 

🔹همچنین از تلاش‌ها و زحمات  تمامی دست اندرکاران برگزاری، رئیس و اعضای ستاد نماز جمعه شهر عالیشهر کمال تشکر و قدردانی را دارد.

 

 

💠روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد