برگزاری دومین جلسه پرسش و پاسخ شهردار و شورای اسلامی شهر عالیشهر 🔻دومین جلسه پرسش و پاسخ شهردار و شورای اسلامی با موضوع بررسی مسائل و مشکلات شهر در مسجد الجواد عالیشهر برگزار گردید. 🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، جلسه پرسش و پاسخ شهردار و رئیس و اعضای شورای شهر در […]

برگزاری دومین جلسه پرسش و پاسخ شهردار و شورای اسلامی شهر عالیشهر

🔻دومین جلسه پرسش و پاسخ شهردار و شورای اسلامی با موضوع بررسی مسائل و مشکلات شهر در مسجد الجواد عالیشهر برگزار گردید.

🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، جلسه پرسش و پاسخ شهردار و رئیس و اعضای شورای شهر در مسجد الجواد واقع در فاز یک بعد از نماز مغرب و عشاء روز سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد .

🔸در ابتدای این دیدار، مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر ضمن گرامیداشت ۱۴ خرداد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، قیام پانزده خرداد و با تبریک دهه کرامت، گزارشی کامل از عملکرد و اقدامات انجام شده توسط شهرداری عالیشهر طی شش ماهه گذشته را خدمت حاضرین در جلسه ارائه دادن و بعد از آن تعدادی از فعالین اجتماعی و شهروندان حاضر در جلسه به صورت مستقیم سوالات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح و شهردار عالیشهر با صبر و حوصله و به صورت مشروح به تک تک سوالات آنان پاسخ دادند.

🔹 در ادامه صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت امام رضا(ع) و دهه کرامت، برگزاری چنین جلساتی را در راستای شفافیت شورا مبنی بر گزارش دهی به مردم بسیار ضروری دانست و به بیان گزارشی از عملکرد شورا پرداخت .

🔸این جلسه بسیار صمیمی بعد از نماز مغرب و عشا آغاز گردیده و آقایان صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورا و حسین محمدی شهردار به تک تک سوالات شهروندان تا پاسی از نیمه شب پاسخ دادند .

💠 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد