حضور خدام حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در شهر عالیشهر 🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، خدام حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید وارد شهر عالیشهر شده و مورد استقبال مردم و مسولین شهر قرار گرفتند. 🔸 به مناسبت دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید […]

حضور خدام حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در شهر عالیشهر

🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، خدام حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید وارد شهر عالیشهر شده و مورد استقبال مردم و مسولین شهر قرار گرفتند.

🔸 به مناسبت دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید در روز جمعه مورخ ۲۰ خرداد ماه به شهر عالیشهر سفر و در بدو ورود به زیارت پنج شهید گمنام عالیشهر رفتند و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند .

🔸در ادامه برنامه خادمان به دیدار امام جمعه شهر عالیشهر رفتند در این دیدار امام جمعه ضمن قدردانی از حضور خادمین امام رضا علیه السلام که با حضورشان حال و هوای شهر را معنوی کردند توضیحاتی در مورد وضعیت فرهنگی شهر عالیشهر دادند.

🔸خادمین امام رضا علیه السلام به دیدار خانواده نیازمند، مدافع حرم، مدافع سلامت، فعال فرهنگی، خانواده چند فرزندی، دیدار کردند و در پایان با حضور در مصلای نماز جمعه آدینه این هفته را به عطر رضوی معطر کردند.

🔸 در این مراسم حجت الاسلام غلامرضا هاشمی امام جمعه عالیشهر به خادمان کاروان زیر سایه خورشید خیر مقدم عرض کرد و در بین دو نماز ذاکر اهل بیت آقای حسین شادمان مداح اعزامی از مشهد به مدیحه سرایی پرداخت و همزمان مراسم زیارت پرچم توسط نمازگزاران انجام شد.

💠روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد