ضدعفونی تمامی مدارس شهر عالیشهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی توسط شهرداری عالیشهر   شهرداری عالیشهر از ضدعفونی مدارس شهر عالیشهر که شامل کلاس‌ها، راهروها، حیاط، سرویس‌های بهداشتی و … می‌شود، همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد.   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای‌اسلامی عالیشهر ، مهدی قائدی از تمهیدات ویژه شهرداری عالیشهر […]

ضدعفونی تمامی مدارس شهر عالیشهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی توسط شهرداری عالیشهر

 

شهرداری عالیشهر از ضدعفونی مدارس شهر عالیشهر که شامل کلاس‌ها، راهروها، حیاط، سرویس‌های بهداشتی و … می‌شود، همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای‌اسلامی عالیشهر ، مهدی قائدی از تمهیدات ویژه شهرداری عالیشهر در طرح استقبال از مهر ۹۹ به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: با توجه به تقارن شیوع ویروس کرونا و بازگشایی مدارس، ضدعفونی همه مدارس که شامل کلاس‌ها، راهروها، حیاط، سرویس‌های بهداشتی و … می‌شود، انجام شد تا با آغاز سال تحصیلی کادر مدارس، دانش‌آموزان و والدین اطمینان خاطر داشته باشند.

 

مهدی رواندوست معاون شهردار، خدارحم فراشبندی نائب رئیس شورا و محسن زنده‌ بودی رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی از طرح ضدعفونی مدارس بازدید و آغاز سال‌ تحصیلی جدید را به پرسنل و مدیران مدارس تبریک گفتند.

 

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد