پیام رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده   از حذف ارزش های عیان تا حذف ارزش های پنهان ملت شریف ایران اسلامی 🔻 دشمن دست از حملات تروریستی خود بر نمی دارد و همانا بزرگ مردانی ارزشمند و عیان همچو سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را با موشک هایی […]

پیام رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده

شهید محسن فخری زاده

 

از حذف ارزش های عیان تا حذف ارزش های پنهان ملت شریف ایران اسلامی

🔻 دشمن دست از حملات تروریستی خود بر نمی دارد و همانا بزرگ مردانی ارزشمند و عیان همچو سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را با موشک هایی با کلاهک فسفری، مظلومانه داغ و به شهادت رساندند و دگر بار با حذف دانشمند پنهان وزارت دفاع کارنامه اعمال تروریستی خود را با فریب دنیا و حق به جانب تکمیل می کنند. قدرت و اقتدار ایران اسلامی امروز را مدیون همچو ستاره های درخشان چون فخری زاده ها و احمدی روشن ها که به بالندگی ایران اسلامی در لایه لایه های پنهان که پنهان درخدمت بودند و همانا غرق در عشق ولایت به میهن اسلامی خود بودند، هستیم.

🔻 حال سوال؟؟ اگر این اقتدار و قدرت ملت بزرگ ایران نیست پس چیست؟ حال که قدرت رویارویی در صحنه سیاست و بین الملل را ندارند متوسل به حرکت های ناجوانمردانه، آنهم سلاح های که دنیا را به منع از استفاده، تهدید می کنند.

🔻 دولت های استکبار جهانی که قدرت رسانه جهان را مصادره نموده اند با ابزار رسانه ملت شریف ایران را تروریست پرور به دنیا معرفی می نمایند، پس این حرکت های تروریستی چیست؟! قضاوت با مردم و رسانه های بدون تعصب دنیا…

🔻 حال که شیرمردان سرزمینم یکی پس از دیگری چون خاری در چشم دشمنان پر پر می شوند، دولت های متخاصم، بشنوند و بدانند که قدرت و اقتدار ایران اسلامی با حذف، کاسته نمی شود، چون این بزرگ مردان همچون خود در مکتب ولایت دانش آموخته های بسیار، آموزش و هدیه به انقلاب و ولایت کرده اند.
◼️صمیمانه تسلیت خود را جهت فقدان وجود دانشمند برجسته هسته ای محسن فخری زاده، خدمت مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و خانواده محترم شهیدفخری زاده و همچنین ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و بویژه ملت های مظلوم واقع شده ی دنیای استکبار در گوشه گوشه دنیا عرض می نمایم.

 

حامد حیدری رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد