تقدیر از پزشکان به مناسبت روز پزشک توسط اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر   ‍ اعضای شورای اسلامی عالیشهر به مناسبت ۱ شهریور روز پزشک از زحمات و تلاش های مجاهدان سلامت ، پزشکان شهر عالیشهر تقدیر و تشکر کردند .   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر به مناسبت یکم شهریور […]

تقدیر از پزشکان به مناسبت روز پزشک توسط اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر

 

‍ اعضای شورای اسلامی عالیشهر به مناسبت ۱ شهریور روز پزشک از زحمات و تلاش های مجاهدان سلامت ، پزشکان شهر عالیشهر تقدیر و تشکر کردند .
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر به مناسبت یکم شهریور ، بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، حاج صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی شهر به همراه اعضاء شورای شهر با حضور در مرکز بهداشت امام حسین علیه السلام عالیشهر ضمن با دیدار آقای سید احمد هاشمی رئیس مرکز بهداشت، پزشکان و کادر درمان با اهدا لوح تقدیر ، گل و هدیه از زحمات آنان تقدیر و تشکر کردند .
 
حاج صدرالله اسدیان مطلق با عرض تسلیت ایام محرم و تبریک روز پزشک ،از زحمات مجموعه بهداشت و درمان شهر عالیشهر قدردانی کرد و اظهار داشت:امروز به واسطه ارائه خدمات زحمتکشان کادر درمان، پزشکان و پرستاران جهت کنترل ویروس کرونا، علی رغم محدودیت های تجهیزاتی بر خودمان می بالیم که از مجموعه بهداشت و درمان شهر عالیشهر رضایت خوبی در بین مراجعین و بیماران وجود دارد.
 
وی افزود : مردم با رعایت الزامات بهداشتی در کاهش شیوع کرونا ویروس از نقش موثری برخوردارند واطلاع رسانی شفاف نقش موثری در پیشگیری وفرهنگ سازی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا دارد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر راه مقابله با بیماری کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم دانست و گفت :جهت کاهش مراجعین به بیمارستان و پیشرفت در حوزه درمان در بحران کنونی این است که مردم پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و بار مراجعه به مراکز درمانی را کاهش دهند.
 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد