سرفصل خدمت سرپرست شهرداری در دیدار با امام جمعه عالیشهر        به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، سرپرست شهرداری عالیشهر در اولین روزهای خدمت خود، امروز با امام جمعه عالیشهر دیدار و از رهنمود های فرزانه و حکیمانه ایشان بهره مند شدند.   حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا […]

 

سرفصل خدمت سرپرست شهرداری در دیدار با امام جمعه عالیشهر

 

 

 

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، سرپرست شهرداری عالیشهر در اولین روزهای خدمت خود، امروز با امام جمعه عالیشهر دیدار و از رهنمود های فرزانه و حکیمانه ایشان بهره مند شدند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا هاشمی امام جمعه عالیشهر، ضمن خیر مقدم و تبریک بمناسبت مسولیت خطیر و حساس ایشان در این برهه از زمان خاطر نشان کردند: تعامل و همکاری سازنده بین شهرداری و شورای اسلامی و سایر مسؤلین در چهارچوب قانون در شهر، محور امور خدمت، باشد.

 

سرکارخانم زهره نگهداری سرپرست شهرداری ضمن عرض تسلیت به مناسب محرم حسینی فرمودند: میزان شفافیت و عملکرد مناسب و هر قدم اثر بخشی را در تعامل و همکاری بین سازمانی در گرو مهمترین اصل، مشورت دانستند.

 

 سرپرست شهرداری در ادامه افزودند: امور در شهرداری به روال قبل بازگشته و آرامش در شهرداری برقرار است و همکاران زحمتکش با نظم و رعایت تکریم ارباب رجوع در مجموعه وظایف خود، مشغول به خدمت رسانی هستند.

 

خانم نگهداری در پایان نسبت به گزارش کار چند روزه شهرداری پرداختند و فعالیت شبانه روزی کارکنان از مجموعه اداری تا خدماتی در چهارچوب شرح وظایف مشغول به خدمت هستند که از سرگیری بسیج کاری، بین واحدهای شهرداری، جهت پاکیزگی محلات پر حاشیه جهت رضایتمندی عمومی از اولویت دغدغه این شهرداری دانستند.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد