دیدار سرپرست شهرداری با مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر   به‌ گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، امروز ظهر سرپرست شهرداری با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر مراتب احترام و همچنین به پاس و یاد نام شهدای گرانقدر دولت شهید رجایی و شهید باهنر هفته دولت را تبریک گفتند.   زهره نگهداری […]

دیدار سرپرست شهرداری با مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر

 

به‌ گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، امروز ظهر سرپرست شهرداری با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر مراتب احترام و همچنین به پاس و یاد نام شهدای گرانقدر دولت شهید رجایی و شهید باهنر هفته دولت را تبریک گفتند.

 

زهره نگهداری سرپرست شهرداری با هدف تلاش و خدمات هدفمند این دیدار را فرصت دانسته و ابراز داشتند: با دغدغه بهبود شرایط فعلی و پیشبرد اهداف شهرداری در جهت خدمات دهی به شهروندان عالیشهر ضمن تقدیر از خدمات و عملکرد شرکت عمران عالیشهر، باید در جهت یک هدف واحد یعنی بهبود شرایط فعلی و خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم گام برداریم.

 

علی مقاتلی مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر نیز ضمن خیر مقدم و تبریک انتصاب خانم نگهداری به عنوان سرپرست شهرداری گفتند: هدف مجموعه شهرداری و شرکت عمران خدمت به مردم می باشد و مجموعه شرکت عمران براساس برنامه ریزی، ارزیابی شاخص ها و ضرروت نیاز مردم نسبت به اجرای پروژه های مهم در سطح شهر اقدام نموده است.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد