تجلیل از آتش نشانان شهردای عالیشهر به مناسبت ۷مهر ،روز آتش نشان     به مناسبت هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی، مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری عالیشهر برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی عالیشهر؛ مراسم تجلیل از آتش نشانان به مناسبت هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی با […]

تجلیل از آتش نشانان شهردای عالیشهر به مناسبت ۷مهر ،روز آتش نشان

 

  به مناسبت هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی، مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری عالیشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی عالیشهر؛ مراسم تجلیل از آتش نشانان به مناسبت هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر، سرپرست شهردای و مسولین واحد های شهرداری برگزار گردید.

صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشانی و شهادت نوجوان فداکار علی لندی در خصوص توجه به ایمنی محیط کار و مخاطراتی که متوجه افراد است افزود: باید با رعایت موارد ایمنی در فضای کسب و کار عوامل تهدیدزا را کاهش داده تا حوادث ومخاطرات باعث هدر رفتن سرمایه های نشود و می بایست علاوه بر این روز مبارک، هر روز پرسنل خدوم آتش نشانی مورد تقدیر قرار گیرند.  

زهره نگهداری سرپرست شهرداری عالیشهر ضمن تبریک ۷مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی به پرسنل خدوم و زحمتکش آتش نشانی اظهار داشتند: با توجه به فداکاری و شهادت نوجوان علی لندی، برآن هستیم در جهت پیگیری و مدیریت حوادث غیرمترقبه این چنینی مجموعه آموزش های محله به محله قرار دهیم.

    در پایان آقای غلامرضا طریقت پیما به عنوان آتش نشان نمونه عالیشهر انتخاب، آقایان مهدی باشی و علیرضا مرشدی یک درجه ارتقاء اعطا گردید و همچنین از کلیه پرسنل این واحد قدردانی بعمل آمد.

روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد