حضور شهردار در شرکت عمران عالیشهر رویکرد تعاملی بین مجموعه شهرداری و شرکت عمران در راستای خدمت به مردم عالیشهر 🔰 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، امروز صبح شهردار عالیشهر با همراهی تعدادی از مسئولین واحد های شهرداری با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران عالیشهر دیدار کردند. 🔹 […]

حضور شهردار در شرکت عمران عالیشهر
رویکرد تعاملی بین مجموعه شهرداری و شرکت عمران در راستای خدمت به مردم عالیشهر

🔰 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، امروز صبح شهردار عالیشهر با همراهی تعدادی از مسئولین واحد های شهرداری با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران عالیشهر دیدار کردند.

🔹 حسین محمدی شهردار عالیشهر ضمن عرض خداقوت به مجموعه شرکت عمران عالیشهر و توصیه به تعامل در راستای همکاری و هم افزایی دو مجموعه شهرداری و شرکت عمران عالیشهر مطالبی در مورد : واگذاری زمین مورد نیاز شهرداری جهت احداث ساختمان اداری ، جانمایی سایت دفن پسماند فعلی در نقشه طرح جامع جدید و تسریع در واگذاری زمین سایت پسماند از طرف شرکت عمران به شهرداری جهت ساماندهی آن ، کمک به شهرداری در راستای راه اندازی بازارچه میوه و تره بار و فروش فرآورده‌های کشاورزی و همچنین رفع معظل دفع آب های سطحی شهر مطرح نمودند .
🔹 محمدی شهردار عالیشهر در این جلسه جهت جلوگیری از حفاری معابر تازه آسفالت شده، در زمینه اجرای شبکه‌های تاسیسات آب و گاز و فاضلاب در زمان زیر سازی معابر و قبل از اجرای لایه آسفالت تاکید نمودند و آمادگی مجموعه شهرداری را راستای همکاری و هماهنگی دو مجموعه جهت آسفالت کوچه ها و معابر شهر اعلام نمودند.

🔹 شهردار عالیشهر در این جلسه اظهار داشتند: مجموعه اقدامات شهرداری و شرکت عمران از هم جدا نیستند و باید با تعامل و همکاری، برای خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف شهر عالیشهر تلاش نماییم.

🔹 علی مقاتلی مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر، ضمن عرض خوش آمد به شهردار و مجموعه همکاران شهرداری عالیشهر و با آرزوی توفیق روز افزون خدمت به مردم افزودند: از رویکرد جدید ایجاد شده در مجموعه شهرداری که با نگاه تعاملی به دنبال حل مسائل و مشکلات استقبال نمودند و اعلام نمودند که در این راستا نهایت همکاری را با شهرداری خواهیم داشت.

🔹 مقاتلی در ادامه اشاره کردندکه بازنگری طرح جامع شهر در دست بررسی می باشد و در زمینه از نقطه نظرات کارشناسی مجموعه شهرداری نیز استفاده خواهیم نمود و یکی از مهمترین کار های زمین مانده در شهر موضوع پروژه فاضلاب می باشد .

💠 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد