نشست تعاملی شهردار عالیشهر با مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان بوشهر   🔰 به گزارش  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، نشست هم اندیشی و تعاملی مهندس محمدی شهردار عالیشهر با مهندس علی پورقربان رئیس اداره آبفا شهرستان بوشهر به همراه مهندس مهدی پوررضا رئیس اداره آبفا عالیشهر  در جهت حل مشکلات […]

نشست تعاملی شهردار عالیشهر با مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان بوشهر

 

🔰 به گزارش  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، نشست هم اندیشی و تعاملی مهندس محمدی شهردار عالیشهر با مهندس علی پورقربان رئیس اداره آبفا شهرستان بوشهر به همراه مهندس مهدی پوررضا رئیس اداره آبفا عالیشهر  در جهت حل مشکلات آب و فاضلاب شهر عالیشهر برگزار گردید.

 

🔹 مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر در این نشست گفت: همکاری و تعامل بیشتر بین دو دستگاه باعث تسریع در امور و در نتیجه رضایت شهروندان خواهد شد.

 

🔹 شهردار عالیشهر در این جلسه ابراز امیدواری کرد: با همکاری و تعامل بیش از پیش بتوانیم درصدد  رفع مشکلات شهروندان عالیشهر برآییم تا شاهد مشکلات کمتری در سطح شهر باشیم.

 

🔸مهندس علی پورقربان رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بوشهر با تبریک انتصاب مهندس محمدی به عنوان شهردار عالیشهر افزود: خود و مجموعه آب و فاضلاب جهت همکاری با شهرداری در راستای اصلاح نوارهای حفاری انجام شده در سطح شهر اعلام آمادگی می نمایید.

💠 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد