نشست هم اندیشی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر با بخشدار جدید شهرستان بوشهر 🔰 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، نشست هم اندیشی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر با بخشدار جدید مرکزی شهرستان بوشهر برگزار گردید. 🔸صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی عالیشهر ضمن تبریک انتصاب آقای […]

نشست هم اندیشی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر با بخشدار جدید شهرستان بوشهر

🔰 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، نشست هم اندیشی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر با بخشدار جدید مرکزی شهرستان بوشهر برگزار گردید.

🔸صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی عالیشهر ضمن تبریک انتصاب آقای عارف علوی تبار به سمت بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر گفتند: آقای علوی تبار از جوانان انقلابی، تحصیلکرده، با استعداد و پرتلاش بوده و انتصاب ایشان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نوید نتایج مطلوبی برای بوشهر و شهر عالیشهر به همراه خواهد داشت.

🔸 رئیس شورای اسلامی عالیشهر در ادامه گزارشی از اقدامات و آخرین وضعیت معظلات و مشکلات شهر از جمله عدم تجهیز بیمارستان، فاضلاب و روند اجرایی، مشکلات نانوایی ها و کمبود سهیمه آرد، نبودن نمایندگی ادارات و سازمانها و عدم وجود شعبات بانک در شهر را بیان نمودند.

🔹عارف علوی تبار بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر در این نشست ابراز امیدواری کرد: با همکاری و تعامل بیش از پیش بتوانیم درصدد رفع مشکلات شهروندان عالیشهر برآییم تا شاهد مشکلات کمتری در سطح شهر باشیم.

🔹بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر گفت : با همکاری مجموعه مسئولین در راستای حل مشکلات مردم گام برداشته و وقت و انرژی خود را در راه خدمت به مردم گذاشته تا در پایان مسئولیت این خدمات به یادگار بماند و مردم به نیکی از ما یاد کنند.

🔹عارف علوی تبار افزود: مهم نیست عمر مسئولیت چقدر باشد، مهم آنست که تا زمانی که در مسند خدمتگزاری به مردم هستیم، برای رضای خدا و رفاه مردم و توسعه شهر حرکت کنیم.

💠 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد