جلسه پرسش و پاسخ و نشست فرماندار بوشهر، شهردار، اعضای شورای اسلامی و مسولین با مردم شهر عالیشهر برگزار شد 🔰پنج شنبه سوم مردادماه جلسه پرسش و پاسخ و نشست صالح رحیمی فرماندار بوشهر، شهردار، اعضای شورای اسلامی و مسولین با مردم شهر عالیشهر بعد از اقامه‌ نماز مغرب و عشا در مسجد النبی(ص) برگزار […]

جلسه پرسش و پاسخ و نشست فرماندار بوشهر، شهردار، اعضای شورای اسلامی و مسولین با مردم شهر عالیشهر برگزار شد

🔰پنج شنبه سوم مردادماه جلسه پرسش و پاسخ و نشست صالح رحیمی فرماندار بوشهر، شهردار، اعضای شورای اسلامی و مسولین با مردم شهر عالیشهر بعد از اقامه‌ نماز مغرب و عشا در مسجد النبی(ص) برگزار شد.

🔹این نشست با حضور دکتر زارعی معاون عمرانی فرماندار، عارف علوی تبار بخشدار مرکزی، مهندس حسین محمدی شهردار، مهندس جهانبخش تل اشکی مدیرعامل شرکت عمران، اعضای شورای اسلامی، مهدی سروش‌‎نسیب مدیر آموزش و پرورش شهرستان و سایر مسئولین ادارات شهر عالیشهر و شهرستان بوشهربرگزار گردید. 

🔸در این نشست ابتدا اقای صدرالله اسدیان مطلق یکی از اعضای شورای اسلامی شهر با عرض خیر مقدم به فرماندار پرتلاش و جهادی و هیئت همراه به شهر عالیشهر، در سخنانی مشکلات معظلات مهم شهر را بیان نمودند.

🔸سپس در ادامه تعدادی از شهروندان و فعالین اجتماعی شهر با بیان مشکلات و معظلات شهر به بیان ارائه نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

🔹در این نشست صالح رحیمی فرماندار شهرستان بوشهر بر تعاملات بیشتر شورا، شهردار، شرکت عمران و همه مسولین شهر جهت انجام امورات مردم و حل مشکلات مردم تاکید نمودند.

🔹فرماندار بوشهر با بیان اینکه در اعتبارات شهرستان بوشهر مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال به شهر عالیشهر تخصیص داده شده است و در جلسه آتی کمیته برنامه ریزی شهرستان نیز اعتبار خوبی برای شهر تخصیص داده خواهد شد تا در زمینه های عمرانی و زیر ساختی شهر اقدامات خوبی صورت پذیرد .

🔹صالح رحیمی فرماندار تجهیز بیمارستان شهر عالیشهر یکی از اولویت های کاری از ابتدای مسولیت بنده بوده و تاکید نمودند: با هماهنگی و پیگیری با استاندار محترم ،جلسه ای در هفته آتی با حضور دکتر ملکی زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در دفتر استاندار برگزار خواهد شد .

🔹همچنین فرماندار بوشهر با تاکید بر پاسخگویی روزانه مردم اظهارداشت : مدیران مشکلات مردم را بررسی و پیگیری بر طرف نمود و خواستار شفافیت در تمامی امورات شدند.

🔹 رحیمی فرماندار بوشهر پاکدستی، قانونمند بودن و شفافیت از خصوصیات بارز مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر بوده و تصریح کرد : از تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر در خصوص اجرای پروژه ها تقدیر می‌نمایم و به امید خدا با حضور خانواده شهدا این پروژه ها را در هفته دولت افتتاح خواهیم نمود.

🔹رحیمی در پایان با بیان اینکه بعد از هفته دولت جلسه ای با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مسولین در فرمانداری برگزار و مشکلات شهر عالیشهر را بررسی و پیگیری خواهیم نمود .

💠روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد