به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل از رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا عالیشهر برگزار شد   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مراسم تجلیل از تعدادی از خانواده شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران شهر عالیشهر […]

 

به مناسبت هفته دفاع مقدس

تجلیل از رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا عالیشهر برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مراسم تجلیل از تعدادی از خانواده شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران شهر عالیشهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا هاشمی در این دیدار با عرض تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع)، شهادت امام رضا(ع) با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشتند: باید تلاش کنیم تا افتخارات و ارزش ها و رشادت های شهدا و خانواده معزز شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس به خوبی تبیین شده و به میراثی ماندگار مبدل شود.

 

مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر در مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدا ، رزمندگان و جانبازان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار داشت: «امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست» و بر ما واجب است که ضمن تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، یاد و خاطره شهدا را زنده نگه‌ داریم.

 

شهردار عالیشهر با بیان اینکه هفته دفاع مقدس به ما درس از خود گذشتگی، ایثار و مقاومت آموخت، افزود: وظیفه ما این است که فرهنگ و آرمان های هشت سال دفاع مقدس که جلوه هایی از ایثار، عشق، شجاعت و شهادت می باشد را در جامعه زنده نگه داریم .

 

در این دیدار ها خانواده معظم شهدا و رزمندگان ضمن تشکر از امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی به بیان خاطرات خود در طول هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

 

در این دیدار ها با خانواده معظم شهید ضرغام درخشان و رزمندگان و ایثارگران ۸سال دفاع مقدس آقای احمد دولابی، شیرعلی عباسی ، محمد علی کمالی و علی صیف دیدار و با اهدا لوح سپاس و هدیه تقدیر بعمل آمد.

 

  روابط عمومی شهرداری و شوراری اسلامی شهر عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد