احداث اولین پارکینگ عمومی در شهر عالیشهر   عملیات اجرایی احداث نخستین پارکینگ عمومی در شهر عالیشهر آغاز شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر از آغاز عملیات اجرایی نخستین پارکینگ عمومی در خیابان فرهنگ شهر عالیشهر با هدف جلب رضایت و رفاه حال شهروندان و رفع مشکلات […]

احداث اولین پارکینگ عمومی در شهر عالیشهر  
عملیات اجرایی احداث نخستین پارکینگ عمومی در شهر عالیشهر آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر از آغاز عملیات اجرایی نخستین پارکینگ عمومی در خیابان فرهنگ شهر عالیشهر با هدف جلب رضایت و رفاه حال شهروندان و رفع مشکلات ترافیکی شهر خبر داد.
شهردار عالیشهر ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه آقای مهندس تل اشکی مدیر عامل محترم شرکت عمران عالیشهر بابت واگذاری زمین مورد نیاز این طرح اعلام نمودند: این پارکینگ در قطعه زمینی به مساحت تقریبی ۶۰۰ متر مربع با ظرفیت ۱۶ خودرو و با اعتباری نزدیک به ۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری عالیشهر در مجاورت خیابان فرهنگ احداث خواهد شد.
مهندس محمدی شهردار در ادامه افزود: پارکینگ از مهم ترین و شاخص ترین ابزارهای مدیریت ترافیک است و پارک خودرو در محل های توقف ممنوع از مهمترین علل ترافیک و عامل اختلال و تاخیر در روان سازی تردد خودروها می شود.
شهردار عالیشهر رفع معضل ترافیک معابر سطح شهر، دغدغه اعضای محترم شورا و شهرداری بوده و در همین راستا احداث اولین پارکینگ‌ عمومی در خیابان فرهنگ در دستور کار قرار گرفته است.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر 

 

 

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد