حضور مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری در شهر عالیشهر   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ مهندس مجید محمودی مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری با حضور در شهرداری عالیشهر نشست صمیمی با مهندس حسین محمدی شهردار برگزار نمودند.   مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر در این نشست گزارشی از اقدامات […]

حضور مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری در شهر عالیشهر

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ مهندس مجید محمودی مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری با حضور در شهرداری عالیشهر نشست صمیمی با مهندس حسین محمدی شهردار برگزار نمودند.

 

مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر در این نشست گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده، مشکلات و موانع موجود شهر و شهرداری و برنامه های آتی این شهرداری  برای پیشبرد  اهداف، در جهت خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف ارائه نمودند.

 

در این دیدار مهندس محمودی مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری با حضور در بین واحد های شهرداری با کارکنان شهرداری و مراجعه کنندگان دیدار و به گفتگو  پرداختند.

 

همچنین در ادامه این بازدید از پروژه های عمرانی و فعالیت های صورت پذیرفته و در دست اقدام شهرداری بازدید نموده؛ زحمات و تلاش های شهردار و مجموعه شهرداری را مورد تقدیر قرار دادند‌.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

 

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد