راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در عالیشهر برگزارشد + عکس به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرعالیشهر؛ به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم با بصیرت و انقلابی عالیشهر از میدان امام خمینی(ره) تا گلزار شهدای گمنام برگزار […]

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در عالیشهر برگزارشد + عکس

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرعالیشهر؛ به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم با بصیرت و انقلابی عالیشهر از میدان امام خمینی(ره) تا گلزار شهدای گمنام برگزار شد.

مردم انقلابی عالیشهر همزمان با سراسر کشور یکبار دیگر با حضور کم نظیر و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت و همدلی ملی و پایبندی به ارزشها و آرمان های امام راحل و شهدا و بعیت با رهبری را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم که امام جمعه، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت عمران، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی ازمسئولین همراه با اقشار مختلف مردم حرکت می کردند شرکت کنندگان با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل انزجارخود را از امریکا و اسرائیل نشان دادند.

امام جمعه عالیشهر در آغاز چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به انقلاب های شکست خورده اخیر کشورهای عربی رمز پایداری انقلاب اسلامی ایران را وجود رهبری ولایت فقیه و وحدت ملت شریف ایران دانست.

در پایان بیانیه راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن توسط حاج حبیب زارع دبیر ستاد دهه فجر و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر نیز قرائت شد و ورزشکاران رشته های رزمی به هنرنمایی پرداختند.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرعالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد