خرید سرعتگیر لاستیکی جهت نصب در سطح شهر عالیشهر   به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی عالیشهر، مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر از خرید ۴۵۰عدد سرعتگیر لاستیکی خبر داد.   مهندس حسین محمدی در این باره گفت: سرعت گیر ها از دو جنس پلاستیک و لاستیک تهیه می شوند که نوع لاستیکی آنها مقاومت […]

خرید سرعتگیر لاستیکی جهت نصب در سطح شهر عالیشهر

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی عالیشهر، مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر از خرید ۴۵۰عدد سرعتگیر لاستیکی خبر داد.

 

مهندس حسین محمدی در این باره گفت: سرعت گیر ها از دو جنس پلاستیک و لاستیک تهیه می شوند که نوع لاستیکی آنها مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی داشته و ضربه های وارده دارد.

 

وی در ادامه افزود:  سرعت گیر های لاستیکی ، دارای علامت شبرنگی برای رویت بهتر رانندگان قرار دارد تا با درخشش و رنگی خاص ، توجه رانندگان را جلب کند .

 

شهردار عالیشهر با بیان اینگه این نوع سرعتگیر با ابعاد ۹۰ در ۳۳ مانند پازل در کناره هم قرار می گیرد و این امر سبب شده تا در هنگام هر گونه آسیب ، همان قطعه جدا و تعمییر شود و در وقت و هزینه بسیار صرفه جویی شود .

 

وی افزود : هر کدام از سرعتگیرهای سایز ۹۰*۳۳ هشت کیلوگرم وزن دارد که سبب ثابت ماندن آنها بر روی زمین شده و به راحتی امکان جا به جایی آنها وجود ندارد .

 

مهندس محمدی در پایان گفت: تعویض و نوسازی سرعتگیرهای سطح شهر توسط شهرداری در دست اقدام این مجموعه می باشد.

 

روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد