برگزاری مراسم کاشت نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری    برگزاری آیین روز درختکاری با حضور امام جمعه، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی و مسئولین شهر عالیشهر برگزارگردید.   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، صبح روز دوشنبه مورخ ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱، مراسم کاشت نهال به […]

برگزاری مراسم کاشت نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری

 

 برگزاری آیین روز درختکاری با حضور امام جمعه، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی و مسئولین شهر عالیشهر برگزارگردید.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، صبح روز دوشنبه مورخ ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱، مراسم کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمیدی نژاد امام جمعه، مهندس حسین محمدی شهردار،حاج صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورا، خانم مریم مهدوی نسب عضو شورای اسلامی و مسئولین شهر عالیشهر برگزارگردید.

 

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی نژاد در مراسم کاشت نهال با تبریک میلاد یگانه منجی عالم بشریت امام امام زمان (عج) گفت: توسعه فضای سبز و کاشت درخت از سوی دستگاه‌های اجرایی و نیز اقشار مختلف مردم باید مورد توجه قرار گیرد چرا که لازمه زندگی با نشاط ایجاد فضای سبز و درختکاری است.

 

امام جمعه عالیشهر نامگذاری روزی را به نام روز درختکاری، اقدامی پسندیده دانست و افزود: کاشت درخت و درختکاری در دین مبین اسلام مورد تاکید قرار گرفته است که امیدواریم این فرهنگ و عمل پسندیده بیش از پیش از سوی مردم مورد توجه قرار گیرد.

 

مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر ضمن خیر مقدم به حاضرین درخت و فضای سبز را نعمت بزرگ خدادادی دانست و یادآور شد: درخت موجب پاکی آب و هوا شده و موجب شادابی و افزایش نشاط در شهروندان خواهد شد.

 

شهردار عالیشهر اهمیت درختکاری را در دین اسلام بسیار زیاد دانست و گفت: اهمیت درختکاری به قدری است که خداوند متعال در قرآن کریم برای کسی که درختی بکارد حسنات بسیاری را وعده داده است و نیز از معصومین(ع) احادیث بسیاری نقل شده است که همگی بیان از اهمیت فضای سبز و محیط زیست دارد.

 

وی با اشاره به اینکه حفظ و نگهداری از درختان و فضای سبز در کنار کاشت نهال اهمیت بالایی دارد گفت: همه باید به سهم خود در توسعه سرانه فضای سبز گام برداریم.

 

روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد