تقدیر شورای اسلامی و پرسنل شهرداری به مناسبت روز شهردار رئیس شورا، عضو محترم شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری عالیشهر از شهردار عالیشهر به مناسبت ۲۵ اسفند که به یاد سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری، روز شهردار نامگذاری شده تقدیر نمودند.   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر؛ حاج […]

تقدیر شورای اسلامی و پرسنل شهرداری به مناسبت روز شهردار

رئیس شورا، عضو محترم شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری عالیشهر از شهردار عالیشهر به مناسبت ۲۵ اسفند که به یاد سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری، روز شهردار نامگذاری شده تقدیر نمودند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر؛ حاج صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورا به همراه خانم مریم مهدوی نسب عضو شورای اسلامی شهر، به مناسبت ۲۵ اسفند که به یاد سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری، روز شهردار نامگذاری شده از زحمات و تلاش های مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر تقدیر نمودند.

 

پرسنل شهرداری عالیشهر نیز به مناسبت روز شهردار، از زحمات و تلاش های ارزنده، فعالیت های خالصانه و شبانه روزی مهندس محمدی شهردار عالیشهر در جهت خدمت رسانی به مردم شریف شهر تقدیر و تشکر نموده و این روز را به ایشان تبریک گفتند.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

 

 

 

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد