تجلیل از کارکنان واحد روابط عمومی شهرداری عالیشهر همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی   همزمان با ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی ، شهردار با همراهی رئیس و عضو محترم شورای اسلامی شهر از پرسنل واحد روابط عمومی این شهرداری تقدیر کردند.   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر […]

تجلیل از کارکنان واحد روابط عمومی شهرداری عالیشهر همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی

 

همزمان با ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی ، شهردار با همراهی رئیس و عضو محترم شورای اسلامی شهر از پرسنل واحد روابط عمومی این شهرداری تقدیر کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، ظهر روز چهارشنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، مهندس حسین محمدی شهردار، حاج صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورا و خانم مریم مهدوی نسب عضو شورای اسلامی شهر عالیشهر از پرسنل واحد روابط عمومی این شهرداری تقدیر کردند.

 

مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر بر نقش و جایگاه روابط عمومی در پیشبرد اهداف و موفقیت درون و برون سازمانی تأکید نمود و افزود: نام گذاری این روز تداعی گر اهمیت روز افزون روابط عمومی ها  در جوامع ارتباطاتی امروز می باشد، تا ضمن اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم که مجموعه شهرداری ها بعنوان تریبون این خدمات هستند و در قبال اعتبارات دریافتی به مردم شریف ارائه خدمت نمایند.

 

حاج صدرالله اسدیان مطلق رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های پرسنل واحد روابط عمومی گفت: مجموعه روابط عمومی بعنوان قلب تپنده مجموعه های مختلف مبدل شده است و این امر وظایف روابط عمومی ها را دو چندان می نماید به گونه ای پیشرفت هر سازمان در فعالیت های تخصصی به عملکرد این واحد وابسته است.

 

در این مراسم با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر از کارکنان واحد روابط عمومی شهرداری عالیشهر قدردانی شد.

 

روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد