اجرای طرح استقبال از مهر با پاکسازی مدارس عالیشهر   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ طرح پاکسازی مدارس سطح شهر جهت استقبال از ماه مهر توسط شهرداری عالیشهر در حال انجام است.   مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر با تشریح این موضوع که امسال نیز همچون سال گذشته ، در آستانه […]

اجرای طرح استقبال از مهر با پاکسازی مدارس عالیشهر

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ طرح پاکسازی مدارس سطح شهر جهت استقبال از ماه مهر توسط شهرداری عالیشهر در حال انجام است.

 

مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر با تشریح این موضوع که امسال نیز همچون سال گذشته ، در آستانه بازگشایی مدارس ، با هدف ایجاد شرایط مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد فضای بانشاط جهت ارتقاء روحیه شادابی دانش آموزان شهر، مجموعه خدوم واحد های خدمات شهری و فضای سبز شهرداری عالیشهر در حال عملیات هرس درختان معابر منتهی به مدارس و درختان داخل محوطه مدارس و همچنین پاکسازی و نظافت محیط مدارس می باشد .

 

شهردار عالیشهر در ادامه با بیان اینکه در شهریورماه و همزمان با تغییر فصل و شروع بادهای موسمی مانند لیمر خواهد بود، تاکنون نسبت به شناسایی، هرس و سبک‌سازی درختان خطرساز در سطح شهر اقدام صورت پذیرفته است.

 

مهندس محمدی شهردار در پایان گفتند: اکیپ‌ ستاد مدیریت بحران شهرداری جهت اقدامات لازم و سریع در مواجهه با وضعیت‌های بحرانی ناشی از بادهای موسمی در آمادگی کامل قرار دارند.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد