مراسم تقدیر و تجلیل از خادمان حسینی شهر عالیشهر  به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، مراسم تقدیر و تجلیل از خادمین حسینی شهر عالیشهر با حضور حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه، مهندس محمدی شهردار، فرماندهی حوزه بسیج، فرماندهی کلانتری، ریاست اداره آب فاضلاب و سایر مسولین شهر به میزبانی هیئت فاطمیون […]

مراسم تقدیر و تجلیل از خادمان حسینی شهر عالیشهر 
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، مراسم تقدیر و تجلیل از خادمین حسینی شهر عالیشهر با حضور حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه، مهندس محمدی شهردار، فرماندهی حوزه بسیج، فرماندهی کلانتری، ریاست اداره آب فاضلاب و سایر مسولین شهر به میزبانی هیئت فاطمیون در مجتمع فرهنگی آفتاب برگزار گردید. 
🔸حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه شهر عالیشهر در خصوص چرایی انقلاب در سال های طاغوتی توسط مردم، اظهار داشت: امام خمینی(ره) علت و چرایی انقلاب را ظلم و ستم شاه نمی دانست بلکه انقلاب به معنای بستر سازی و فراهم سازی بستری برای ظهور امام زمان (عج) است و یکی از خوبی این بستر سازی برای ظهور، همین است که مردم از زیر بار زور، ظلم و ستم خارج می شوند.
🔸حجت الاسلام حمیدی نژاد در خصوص نقش حضور مردم در برنامه ها بیان کرد: در هر جایی که حضور مردم نقش پررنگی برای تقویت اسلام دارد، آن جا باید فعال باشد و در ولادت ها ، شهادت ها و راهپیمایی ها و… همه هیاتی ها باید فعال باشند و مردم باید استقبال کنند.
🔸وی عنوان کرد: من به عنوان امام جمعه شهر عالیشهر تایید می کنم که مجموعه شهرداری عالیشهر و شرکت عمران این شهر بسیار همراه هستند و در حد توان همکاری لازم را با مجموعه های فرهنگی و مذهبی شهر داشته اند.
🔹مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر در این مراسم با تقدیر و تشکر از ابتکار عمل مجموعه هیت فاطمیون بابت برپایی این مراسم گفتند: تقدیر و تشکر اصلی از شما و سایر هیات های مذهبی شهر باید صورت پذیرد که در امر برپایی عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش را در دو ماه محرم صفر انجام دادید، باید انجام گردد.
🔹مهندس محمدی شهردار عالیشهر با اشاره به اینکه کار هیات های مذهبی صرفا در برپایی مراسم عزا نیست، عنوان کرد: مسولان هیات‌ها، مداحان و مسؤلین مجوعه های فرهنگی شهر، هویت بخشی و الگو سازی در جهت آگاهی بخشی برای ایجاد فرهنگ اسلامی و تمدن اسلامی است.
✅در این مراسم از خادمین حسینی که در امر برپایی عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ایام محرم و صفر و خاصه مراسمات دهه آخر ماه صفر در گلزار شهدای گمنام همکاری نموده اند، به میزبانی هیئت فاطمیون عالیشهر تجلیل و تقدیر بعمل آمد .
💠روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر
برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد