پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر بمناسبت تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر؛ شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر در پیامی دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند. متن این پیام به شرح ذیل است: […]

پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر بمناسبت تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر؛ شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر در پیامی دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

با صلوات بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه وآله و سلم) وبا اهداء سلام و احترام دوم اردیبهشت مزین گشت به نام نهاد مقدسی که مبتکرانه و هوشمندانه از سوی معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) تشکیل و قدرتمندانه همپای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و در راستای اقتدار کشور همواره در عرصه‌های گوناگون خوش درخشید و به سان دژ مستحکمی در برابر توطئه‌های دشمنان مایه اقتدار بوده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرشار از نیروی مکتبی، ولایی و مردمی که تکیه‌گاهی بی نظیر برای نظام، رهبری معظم و مردم عزیز بوده‌اند و بر ارتقاء عزتِ نظام در عرصه‌های بین المللی و جهانی، کمک و حضور خالصانه در تمامی رویداد‌های داخلی و تلاش در جهت تحقق رسالت و اهداف انقلاب اهتمام ورزیده‌اند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، در راستای اقتدار، امنیت و توسعه کشور در عرصه های گوناگون، خوش درخشیده است؛ همان گونه که اقدام مقتدرانه غیورمردان سپاه در حمله‌ی موشکی و پهپادی “وعده صادق” به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و کام ملت انقلابی ایران اسلامی را شیرین کرد.

اینجانبان واجب میدانیم یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ادای احترام به ساحت مقدس شهدای والامقام سپاه پاسداران و در راس آنان سردار رشید اسلام “شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی” و شهدای اخیر حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم ” سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی” و “سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی” را گرامی داریم.

بدینوسیله فرارسیدن دوم اردیبهشت روز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را محضر بقیه الله العظم ارواحنا له الفداء، مقام معظم رهبری مد ظله العالی، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معزز و مکرم آن بزرگ مردان سپاه و ملت شریف و پرافتخار ایران اسلامی به ویژه سپاهیان سروقامت شاغل و بازنشسته شهر عالیشهر تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال، تداوم عزت، قدرت، سربلندی و در راستای تحقق رسالت و ماموریت های خویش تا آزادسازی قدس شریف، تحت فرماندهی حکیمانه‌ی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) همواره پیروز و سربلند باشید.

و من الله توفیق
شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد