بسم الله الرحمن الرحیم  وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَیْنَهُمْ  سالروز تشکیل شوراهای اسلامی گرامی باد نهم اردیبهشت ماه در تقویم شمسی ایران به عنوان روز شوراها نام نهاده شده که فرصت بسیار مغتنمی می باشد، از تلاشهای خالصانه اعضاء محترم شوراهای شهر و روستا قدردانی گردد. از مهمترین اصول اجتماعی دین اسلام، اصل شورا و مشورت است […]

بسم الله الرحمن الرحیم
 وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَیْنَهُمْ 
سالروز تشکیل شوراهای اسلامی گرامی باد
نهم اردیبهشت ماه در تقویم شمسی ایران به عنوان روز شوراها نام نهاده شده که فرصت بسیار مغتنمی می باشد، از تلاشهای خالصانه اعضاء محترم شوراهای شهر و روستا قدردانی گردد. از مهمترین اصول اجتماعی دین اسلام، اصل شورا و مشورت است که در دین مبین اسلام با دقت و اهمیت خاصی مطرح و در سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام جایگاه ویژه ای دارد.
مدیریت شهری با دو بازوی نظارتی شورا و اجرایی شهرداری تلاش دارد در فعالیت های خود، منافع شهروندان حفظ و مصالح آنان رعایت شود و در جهت افزایش اعتماد آنان گام بردارد.
اینجانب این روز را به همه اعضای محترم شورای اسلامی در جایجای کشور پهناور ایران اسلامی بویژه شهر عالیشهر که با وظیفه شناسی و توجه به اصول در راستای حل مشکلات شهر توانایی و دانایی، همت می کنند تبریک عرض می نمایم. 
 مهدی قائدی 
 شهردار عالیشهر
برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد